W dwa miesiące

1. Data: 2004-07-20 14:12:37

Temat: W dwa miesiące
Od: "phek" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Tydzień temu zacząłem ćwiczyć - nie, nie chodzi tu o siłownię,
raczej o zrzucenie zbędnej wagi. Mam takie pytania:

a) czy w dwa miesiące, ćwicząc rzetelnie i regularnie dwa razy dziennie (p
rzez 20 minut) mam szansę nabrać akceptowalnego wyglądu? Czyli: zrzucić ni
eco tłuszczu (nie mam tego wiele) oraz uzyskać przynajmniej zarys mięśni?
Nie zamierzam stosować żadnej diety za to jeść standardowe trzy posiłki dz
iennie nie podjadając między nimi. Czekoladki, ciasta, wafelki i podobe są
mi obce od siedmiu dni. :)

b) jakie ćwiczenia (typu brzuszki, pompki etc.) polecacie? Siłownia a podn
oszenie ciężarów - jak wspomniałem - odpada.

2. Data: 2004-07-20 15:30:20

Temat: Re: W dwa miesiące
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

phek napisał(a):

> a) czy w dwa miesiące, ćwicząc rzetelnie i regularnie dwa razy dziennie (p
> rzez 20 minut) mam szansę nabrać akceptowalnego wyglądu?

nie wiem co znaczy dla Ciebie akceptowalny, ale mozna stracic tluszcz i
zlapac ciut miesni - ale wazne zebys jadl posilki bogate w bialko - od
ryzu miesni nie zlapiesz

> b) jakie ćwiczenia (typu brzuszki, pompki etc.) polecacie? Siłownia a podn
> oszenie ciężarów - jak wspomniałem - odpada.

skoro cwiczysz 2x dziennie to ja Ci polecam tak
skakanka lub innego typu aeroby - np rower, biaganie, czy spacery z
plecakiem wyladowanym ciazarem - to na spalenie

a druga "seria" cwiczen to cwiczenia "silowe" - ja tu juz polecalem
drazek (wasko,szeroko, podchwyt, nachwyt) - bardzo dobre na sile i mase
- polecam nawet 8-10 serii po max powtorzen, pompki zeby popracowala
klatka i tricepsy (5x max), tzw pompki japonskie, zwane tez indyjskimi
czy chinskimi - 5 x max (opis tego cwiczenia znajdziesz tu)
http://trainforstrength.com/ex-1.shtml - to cwiczenie mozna utrudnic
liczac jako jeden ruch powrot do pozycji wyjsciowej, tylko do "grzbietu
kota"

wogole polecam Ci strone

http://trainforstrength.com/exercises.shtml

gdzie jest bardzo duzo swietnych cwiczen bez sprzetu - tylko z ciezarem
swojego ciala. ale drazek polecam zdecydowanie najbardziej

zycze powodzenia

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-07-21 18:57:49

Od: "phek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro cwiczysz 2x dziennie to ja Ci polecam tak
> skakanka lub innego typu aeroby - np rower, biaganie, czy spacery z
> plecakiem wyladowanym ciazarem - to na spalenie

Wybieram rower, ale czy jazda rowerem to nie tylko ćwiczenia nóg?

> http://trainforstrength.com/exercises.shtml

A dzięki, dzięki. Właśnie o tego typu ćwiczenia mi chodziło, tzn. z wykorz
ystaniem ciężaru własnego ciała. Choć niektóre z ćwczeń są - nie powem - d
ość niekonwencjonalne...

4. Data: 2004-07-24 08:27:56

Od: "Sir Soomislav" <c...@w...wybrzeze.usa> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jul 2004 16:12:37 +0200, phek <p...@h...pl> napisał:

> [...]
> ni
> eco tłuszczu (nie mam tego wiele) oraz uzyskać przynajmniej zarys mięśni?

Nie. Za to uda Ci sie to osiagnac jesli bedziesz cwiczyl 3 razy w tygodniu.

Tak przy okazji to w kwietniowym Men's Health byly trzy programy na
zwiekszenie 2 razy miesni (pozornie, na tyle beda wygladaly). Programy dla
kazdego typu budowy: chuderlaka, tlusciocha oraz typowego silacza:)

Bez odpowiednich przyrzadow oczywiscie bedziesz odpowiednio trudniej.
Dobrze, zebys przynajmniej zaopatrzyl sie w ekspander (takie gumki do
rozciagania).

http://www.kulturystyka.pl

Tu znajdziesz cos takie jak 'atlas cwiczen'. Znajdz w nim 'trening
domatora'. Jest tam wiele cwiczen bez przyrzadow i sporo na ekspander.

Poszukaj tez na http://www.sfd.pl podstaw treningu itp. Dla poczatkujacych
zalecane jest stosowanie przez pierwsze miesiace treningu obwodowego. Nie
cwiczy sie w nim w seriach, tylko robi caly zestaw cwiczen i potem zaczyna
od poczatku. W czasie gdy robisz drugie cwiczenia, miesnie z 1.
odpoczywaja. Jednak sam po sobie widzialem, ze to niewiele daje. Jesli
chcesz jak najwieksze przyrosty miesni to powinienes cwiczyc w seriach,
tak by maksymalnie wyczerpac swoje miesnie.

Zreszta, poczytaj na wspomnianym forum, bo ze mnie to zaden spec;)

--
S. Soomislav [Dziecko Gorszego Boga]
http://members.lycos.co.uk/czosnekpl/

Jak zmniejszyc glod?
wino, a 1,5 kg:-(
Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Odchudzenie , skutki i brak konsekwencji.
Cos niesamowitego, schudłem 10 kg !!!