jak gotujecie rosol??

1. Data: 2002-07-15 10:35:50

Temat: jak gotujecie rosol??
Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie.. Zaczely sie przepychanki domowe kto i jak gotuje rosol.
Powiem wam, ze u mnie w domu mamam gotuje na kurze i na wolowinei, dadaje
kapuste wloska, grzybek suszony i podsmazona (spieczona) cebulke.

A jak u Was???

Magda

1. Data: 2002-07-15 10:45:52

Temat: Re: jak gotujecie rosol??
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy jest na prawdziwej kurze co gania po podwórku na wsi. U mnie z nią
jest problem, bo nie mam rodziny na wsi. Do tego warzywa typu marchew,
pietruszka (dół i góra), seler, por i przypieczona cebulka na czarno. No i
oczywiście woda. Bulgocze powolutku. Gdy za dużo wybulgocze dodaję
przegotowanej wody - po surowej ponoć mętnieje (?) tak jak przy szybkim
gotowaniu.
Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-07-15 10:52:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powiem wam, ze u mnie w domu mamam gotuje na kurze i na wolowinei, dadaje
> kapuste wloska, grzybek suszony i podsmazona (spieczona) cebulke.

U mnie to ja jestem mama i ja gotuję ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-15 11:28:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdunia <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agu8m8$83c$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> Powiem wam, ze u mnie w domu mamam gotuje na kurze i na wolowinei, dadaje
> kapuste wloska, grzybek suszony i podsmazona (spieczona) cebulke.

a różnie, jak mi do łba strzeli
na piersiach z kury, ale to nie to, co się zwie rosołem, tylko co go udaje
na kawałku kuraka i wołowinie
no i oczywiście zesmażona cebulka, niam :)
bez kapusty
ale z włoszczyzną :)

wkn

1. Data: 2002-07-15 13:23:01

Temat: Grupa gotuje rosol - dluuugi mix
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak u Was???
> Magda

Dwa miesiace temu byla taka dyskusja na temat rosolu:
---------------------------
1. Data: 2002-07-15 13:36:39

Od: "Ziyo98" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A ja jeszcze dodaje zabek czosnku, .
Pozdrawiam
Robert

1. Data: 2002-07-15 19:16:09

Temat: wirus!
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

tu lekarstwo

http://wirusy.wp.pl/activescan.html

Prosze, przeskanujcie komputery, bo to dziadostwo zbyt szybko sie pleni.

a tu opis
Frethem.J - robak pocztowy

. 15/7/2002

Frethem.J jest robakiem internetowym, którego działanie polega na rozsyłaniu
własnych
kopii za pomocą poczty elektronicznej.
Zwykle robak pojawia się w komputerze ofiary w postaci załącznika do listu
elektronicznego o następujących parametrach:
Temat: Re: Your password!
Treść:
ATTENTION!
You can access
very important
information by
this password
DO NOT SAVE
password to disk
use your mind
now press
cancel
Załączniki:
Decrypt-password.exe
Password.txt
Po uruchomieniu wykonywalnego załącznika robak aktywizuje się tworząc na
dysku swoją
kopię w katalogu systemu Windows w pliku: taskbar.exe oraz tworzy swoją
kopię w
katalogu Autostartu tak by był uruchamiany przy każdym starcie systemu
operacyjnego.
W następnym etapie swego działania robak rozsyła własne kopie za pomocą
poczty
elektronicznej do wszystkich adresatów odnalezionych w książce adresowej
systemu
Windows, plikach dbx, wab, mbx, eml, mdb. Przy wysyłaniu własnych kopii
robak
korzysta z ustawień SMTP odnalezionych w rejestrze.

--
Zaplanuj wakacje: http://www.travelbook.pl

1. Data: 2002-07-15 19:35:11

Temat: Re: wirus!
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu lekarstwo
>
> http://wirusy.wp.pl/activescan.html
>
> Prosze, przeskanujcie komputery, bo to dziadostwo zbyt szybko sie pleni.
>
> a tu opis
[ciach]

Dzisiaj dostalem te cholerstwo. Co prawda nic wielkiego ten robak nie
dziala, ale na szczescie po odebraniu jakiegos dziwnego postu spytalo mnie
czy uruchomic jakiegos exe-ka no i to juz bylo podejrzane.
Szybko wyrwalem chwasta i polecial do smieci ;-)
Aha dobrym nawykiem jest miec ksiazke adresowa w glowie wtedy nie zrobimy
nikomu brzydkiego psikusa.
A najlepiej miec Norton AntyVirus 2002 i sprawa z bani ;-)

Dominik

1. Data: 2002-07-15 19:46:16

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nikomu brzydkiego psikusa.
> A najlepiej miec Norton AntyVirus 2002 i sprawa z bani ;-)

najlepiej nie mieć windowsa ;-) A jak Norton Antivirus mi spacyfikował
dyska, to już nie wpuszczę drania!

Waldek

1. Data: 2002-07-15 19:59:00

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Domin" <s...@p...onet.pl>

> [ciach]
>
> A najlepiej miec Norton AntyVirus 2002 i sprawa z bani ;-)
> Dominik

Nie wykrywa!
To jest dzisiejsze diabelstwo, dostalam juz ponad 10 listow.
Nigdy nie otwieram listow z zalacznikiem od kogos obcego.
A z podanego wyzej adresu warto przeskanowac dysk, bo zawsze cos sie
przyplacze, nawet jak jest malo szkodliwe.
Czesto sa to wirusy dawniej niewykrywane.
Barbara

--
Zaplanuj wakacje: http://www.travelbook.pl

sałatka z ogórków
Leniwie ale nie leniwe [ogłoszenie reklamowe bezpłatne]
rosti szwajcarskie
Re: Do: Monisiatko!!!
Re: (OT) zupa marchewkowa