wloczki - pytanie natury ekonomicznej

1. Data: 2004-11-12 10:07:59

Temat: Re: wloczki - pytanie natury ekonomicznej
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

<l...@n...autograf.pl> wrote:
> :
> : Moja "lista przebojów":
> : - Swiętokrzyska
> : - Wolska
> : - Al. Solidarności.
> :
> : Jeśli potrzebujesz szczegółów co do lokalizacji - pytaj, albo będzie w
> : archiwum grupy.
>
> mam tylko jedno pytanie: w ktorym miejscu Swietokrzyska? czy to ta na
> odcinku miedzy Emilii Plater a Marszalkowska? (pamietam, ze kiedys tam byl
> sklep z wloczkami, a w okolicy dawno nie bylam...)

Tak, wlasnie blizej Marszalkowskiej. Pieeekne wloczki tam maja...

> : PS - Ja też jestem z tych co to bardziej cieszą się samą robótką niż jej
> : efektem, ale jestem uzależniona od fajnych włóczek ...
>
> ja mam slabosc do tych slicznych klebuszkow, zwlaszcza tych roznych
> fantazyjnych wloczek... a ze niewiele z nich na razie umiem zrobic, to inna
> sprawa ;)

Bogini, jakie ja mam zapasy !! Wlasnie fantazyjnych glownie, chociaz
ostatnio spodobaly misie rowniez te proste, za to swetry fikusne. Ale
chwilowo dla siebie nic nie robie, tylko dla mlodej, jak wroce do (w
miare) normalnej figury, to zaczne i sobie dlubac ;)

Kot i sweter z owieczka na wykonczeniu - w planach 5 innych swetrow i
cudow, materialy juz sa ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-12 10:11:27

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> [...]
> :
> : Jest mnostwo pieknych i nie tak drogich wloczek na rynku, nie tylko
> : polskich, ale tez czeskich, wegierskich i innych. Oprocz tych na
> : Swietokrzyskiej, Targowej i Sniadeckich, jak zawsze polecam moja
> : ukochana pasmanterie na Wolskiej, w poblizu tego wielkiego kosciola,
> : ktory nie pamietam jak sie nazywa ;)
>
> sw.Wojciecha zdaje sie :)
> jestem z Woli i w w/w miejscu bywalam jeszcze z mama jako mala dzidzia
> (mieli takie sliczne wstazeczki) ale myslalam, ze juz nie istnieje!

A tak, rzeczywiscie sw. Wojciech to jest ;)

> wielkie dzieki za wskazowki Tobie i wszystkim pozostalym :)

Nie ma problema. Ja w tej chwili eksploruje w tym samym celu Paryz -
ceny maja tu okropne, ale udaje sie czasem znalesc cos fajnego i dosc
tanio. Zapisalam sie do paryskiej grupy robotkowej ;) Raczej malo
aktywna ona, trzeba bedzie rozkrecic towarzystwo. Ale za to podaly mi
kilka ciekawych adresow, w tym taki jeden pod Paryzem, pojade tam przed
Bozym Narodzeniem - juz uprzedzilam menrza, ze w ramach prezentu od
Mikolaja chce pozwolenia aby tam pojechac i wydac 50 euro, na co on ze
zdziwieniem zapytal: a od kiedy ty potrzebujesz pozwolenia ??? ;)))

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-12 10:25:04

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Katarzyna Kulpa splodzil(a) nastepujacy tekst:
> kasica (dotychczas klientka pasmaterii w GM i Blue City, gdzie 100g bawelny
> potrafi kosztowac 23 PLN i wszystko jest wloskie - czy nie ma ladnych
> polskich wloczek??)

1. Sklep na targu na Smyczkowej, czyli kolo przystanku Aleja Lotnikow
(kierunek na petle Wyscigi) - wylacznie wloczki, welny, kordonki i inne
sznurki. Ceny rozsadne, czyli zielono-zielono-zielony melanz kupowalam
po 14 zlotych za 100 gramow.
2. Pasmanteria na Odynca, numeru nie podam, bo nie znam, ale jak sie
idzie od metra w kierunku ulicy Woloskiej, to po prawej stronie, w ciagu
takich nieduzych sklepow. Ceny takiez, ale to zwykla pasmanteria, wiec
sa i inne rzeczy.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
"Srebrna, zamienisz sie? Dorota bedzie spac na kanapie a ty ze mna...?"
Under

1. Data: 2004-11-12 11:08:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Nov 2004 10:25:04 +0000 (UTC), Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein
<s...@k...pl> wrote:
[...]

matko. zielono-zielono-zielony! musi byc cudny (mam kota na punkcie zielonego
:))

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-11-12 11:10:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Nov 2004 11:11:27 +0100, Kot <m...@p...onet.pl> wrote:
[...]

no wlasnie, po co komu pozwolenie - 50 euro wystarczy ;))

"kto zarobi na moja wloczke" kasica

1. Data: 2004-11-12 11:13:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Nov 2004 11:07:59 +0100, Kot <m...@p...onet.pl> wrote:
[...]

moje "mlode" maja wlasne futerka i sweterki im niestety niepotrzebne,
moge im co najwyzej puchate poduszki wydziergac :)

kasica

1. Data: 2004-11-12 11:46:57

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> [...]
> : zdziwieniem zapytal: a od kiedy ty potrzebujesz pozwolenia ??? ;)))
>
> no wlasnie, po co komu pozwolenie - 50 euro wystarczy ;))

No czasem staram sie robic wrazenie poslusznej zony - niech sie chlopak
cieszy, ostatecznie zblizaja sie swieta ;)

Kot, nadal glodny, podejrzewam jakis spisek - ktos chce, zebym jednak
nie zjadla i jak tylko kieruje kroki w strone kuchni, to mnie ciagnie w
inna strone...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-12 12:00:18

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> [...]
>
> moje "mlode" maja wlasne futerka i sweterki im niestety niepotrzebne,
> moge im co najwyzej puchate poduszki wydziergac :)

Kiedys widzialam przepis na poslania kocie, dziergane, a nastepnie
filcowane... Fajne byly, niestety nie pamietam adresu.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-11-12 12:28:50

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-11-12 16:29:49

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : po 14 zlotych za 100 gramow.
> matko. zielono-zielono-zielony! musi byc cudny (mam kota na punkcie zielonego

Znajde gdzies banderolke, to Ci przepisze, albo moge Ci powiedziec, w
ktorym miejscu lezy w sklepie na bazarku :)
Poza tym kupilam identyczny, tyle ze brazowo-zielono-bezowy i bede miala
dwustronny szaliczek, tzn z kazdym ogonem innym. Szydelkowany, wiec ma
szurniety wzorek (dlugosc pasm kolorowych jest dosyc rowna).

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
Lord, help me to finish everything I sta

Rose Triptych - wyszywanie
okrągła serweta *wzór ananasa* [szydełko]
[druty]mohair /moher/ cieniowany
[xxxx] Tatty Teddies - The First Noel
[OT] problemy ze skanerem