wloczki - pytanie natury ekonomicznej

1. Data: 2004-11-12 18:33:31

Temat: Re: wloczki - pytanie natury ekonomicznej
Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein wrote:

> Znajde gdzies banderolke, to Ci przepisze, albo moge Ci powiedziec, w
> ktorym miejscu lezy w sklepie na bazarku :)

A na ktorym bazarku?

pozdr
aga

1. Data: 2004-11-12 22:29:22

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Aga splodzil(a) nastepujacy tekst:
> A na ktorym bazarku?

Pisalam wyzej - bazarek przy przystanku Aleja Lotnikow, opisany adresem
"Smyczkowa", ale realnie to ciagnie sie od Smyczkowej do... No, do
Walbrzyskiej chyba? A moze to jest juz Aleja Lotnikow? W kazdym razie, w
czesci bazarkowej, a nie pasazowej, jest sklep wloczkowy. I tam.

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
Facet nie musi być inteligentny, wystarczy, żeby wyglądał tak, jak Paweł.
-- Agusia

1. Data: 2004-11-13 12:27:52

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

50 Euro to mało :)
Jak byłam we Frankfurcie i weszłam do pierwszego napotkanego sklepu z
włóczkami to myślałam że mi oczy wyjdą z orbit :)
Włóczki bajeczne, a ceny zdecydowanie niższe od tych u nas za porównywalną lub
taką samą włóczkę.
Zaczełąm robić zakupy i ...musiałam zrobić "małą" korektę w koszyku bo
zbliżałm się 100euro. w efekcie kupiłam za ..., ale włóczki bajeczne, nad
jedną dla córki myślę do teraz, bo taka śliczna.
Teraz mam troszkę zapasu i omijam pasmanterię, ale czasem nie wytrzymuję i ...

Pozdrawiam cieplutko
Gosia

1. Data: 2004-11-13 12:30:26

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mieszkałam, ale nie mieszkam i jestem szczęśliwa. Masto ładne ale dla
turysty, dla mieszkańca mało przyjemne, począwszy od cen, a skończywszy na
ciągłych korkach...

Gosia

1. Data: 2004-11-13 16:20:34

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Gosia z Gdyni wrote:
> [...]
> jedną dla córki myślę do teraz, bo taka śliczna.
> Teraz mam troszkę zapasu i omijam pasmanterię, ale czasem nie wytrzymuję i ...

No kurcze, do Frankfurtu mam troche jakby daleko, a ceny u nas... no
obrzydliwe po prostu. Ale dostalam cynk na taka jedna pasmanterie pod
Paryzem, mam nadzieje, ze bedzie tam lepiej...

--
Kot
m...@p...onet.pl

Rose Triptych - wyszywanie
okrągła serweta *wzór ananasa* [szydełko]
[druty]mohair /moher/ cieniowany
[xxxx] Tatty Teddies - The First Noel
[OT] problemy ze skanerem