wolność....(P-5min)

1. Data: 2002-07-19 18:45:38

Temat: wolność....(P-5min)
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...od gotowania dla rodziny
(szczęśliwie oddalonej dla nabierania tężyzny i ponownej tęsknoty dla
domowych pieleszy)
spowodowała zrobienie pysznej obiado-kolacji
w to wymarzone "5 minut"
Ponieważ to była pycha!
dzielę się radością z wami.

Składniki:
1/3 kg kaszanki (ilość zależy od apetytu)
kilka plasterków wędzonej słoniny, kilka talarków cebuli
2-3 małosolne, schłodzone
1 bułka, wybranego rodzaju
1 piwo schłodzone, wybranego rodzaju
5 minut czasu,
spory apetyt po całym dniu na kawie i papierosach

Przygotowanie:
kroimy słoninę, kładziemy na patelnię
kroimy parę plasterków cebuli, kładziemy na patelnię,
na której już zaczyna apetycznie skwierczeć słoninka

kroimy kaszankę na plasterki i kładziemy na patelnię
zwiększamy nieco ogień
danie pięknie się przysmaża
w tym czasie wyciągamy niedobitki małosolnych z kamionki
i pięknie układamy na talerzyku, na drugim bułkę
przewracamy kaszankę na drugą stronę
przygotowujemy talerz + serwetkę na nasze danie
wyciągamy i otwieramy piwo, stawiamy obok kufel
sprawdzamy czy kaszanka jest chrupiąco przysmażona
jeśli tak
wdzięcznym ruchem zsuwamy na talerz

Spożywamy gdzie chcemy
przy tej okazji robiąc to wszystko czego zwykle nie robimy
(np. czytanie książki, gazety)

smacznego

copyright-dawnakuchnia
czyli ewa w krótkich chwilach wolności
czego i wam życzę

_ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2002-07-19 18:52:18

Temat: Re: wolność....(P-5min)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Ponieważ to była pycha!
> dzielę się radością z wami.
[...]
> [...]
> wdzięcznym ruchem zsuwamy na talerz
>
> Spożywamy gdzie chcemy
> przy tej okazji robiąc to wszystko czego zwykle nie robimy

Pieknie to opisalas :)
Wprost czuje sie ten powiew wolnosci i aromat podsmazonej kaszanki.
Skusze sie juz jutro na cos takiego, bo akurat mam kaszanke w lodowce.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-19 20:12:12

Temat: Re: Re: wolność....(P-5min)
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> [...]
> Wprost czuje sie ten powiew wolnosci i aromat podsmazonej kaszanki.
> Skusze sie juz jutro na cos takiego, bo akurat mam kaszanke w lodowce.

Mam nadzieję, że odczujesz całą pychę tego danka
Tylko jeden warunek:
trzymaj się przepisu ze szczegółami

ewa

--