wosk

1. Data: 2002-07-21 19:29:45

Temat: wosk
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie mi jak to jest z tym woskiem bo albo ja jestem nieudana albo nie
wiem co :)))
kupilam wosk w plastrach Tanity, uczynilam wszystko zgodnie z instrukcja
oderwalam bolalo jak @&^% i......zadnego efektu :(((( wyrwalo sie pare
wlosow a reszta zostala, zrobilam jeszcze jedno podejscie i ten sam efekt no
i nie pozostalo nic innego jak tylko wrocic do kremu. I juz sama nie wiem
moze to te plastry jakies kiepskie byly.

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2002-07-21 19:41:05

Temat: Re: wosk
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nea <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf25t$agd$...@n...tpi.pl...
> [...]
> i nie pozostalo nic innego jak tylko wrocic do kremu. I juz sama nie wiem
> moze to te plastry jakies kiepskie byly.

ja mam malo wloskow . ak sa dluzsze ( czasem mi sie zdarza:)) to zwykly krem
. raz wtygodniu potem poprawiam plastrami. cala sztuka polega na tym aby
oderwac szybko i nie rwac plastra w gore tylko rownolegle do nogi . polecam
ci produkty veet , plastry tanity wydaja mi sie troche za bardzo hmmm lejace
sie , nie wiem jak to powiedziec , potem mi trudno noge wyczyscic z resztek
. aha jak juz wyrwe to od razu daje zel chlodzacy Oriflame aby sie nie
porobily te paskudne czerwone kropeczki
==
annaM

1. Data: 2002-07-23 07:03:52

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM napisał/a :

> [...]
>oderwac szybko i nie rwac plastra w gore tylko rownolegle do nogi . polecam

O, też polecam veet, ale efekty depilacji zawsze IMHO zależą od
właściwości danej osoby, czyli jednym wystarcza depilacja na tydzień
innym na miesiąc. A mnie na parę dni (ale za to włosy na głowie w
ciągu roku urosły mi 10cm, więc może tyn typ tak ma)
--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

1. Data: 2002-07-24 07:21:54

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O, też polecam veet, ale efekty depilacji zawsze IMHO zależą
od
> właściwości danej osoby[...]

A niektóre osoby mają takie właściwości, że po jak najbardziej
przepisowym zastosowaniu plastra włosy zostają na miejscu, za to
razem z plastrem odchodzi skóra :( Więc, dziewczęta, ciocia
Hania przestrzega, raczej nie testujcie plastrów przed randką na
basenie.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek