wosk na ścianie

11. Data: 2006-11-16 15:08:51

Temat: Re: wosk na ścianie
Od: "Jarek P." <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> napisał(a):

> [2] A nawet jeśli, to po tych serwetkach już nie była. Przypuszczalibyście,
> że tego się nie da zmyć?

Przypuszczalibyśmy :-)
Nie pamiętam już, co mi kiedyś zafarbowała taka badziewna serwetka w kolorze
czerwonym, ale to faktycznie był baaardzo trwały kolor...
A co do perspektyw... Ty mi, Hanka nic ni mów, ściany to ściany, ja się
bardziej martwię o swój warsztat, ten fascynujący kłąb kabli pod biurkiem i
takie tam...

J.

12. Data: 2006-11-16 15:31:04

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] A co do perspektyw... Ty mi, Hanka nic ni mów, ściany to ściany,
> ja się bardziej martwię o swój warsztat, ten fascynujący kłąb kabli
> pod biurkiem i takie tam...

Jak kumpel brał na przechowanie kota, to mu doradziliśmy zapakowanie całej
wieży w otwarty z przodu karton, ale wobec Perspektyw...

Pozdrawiam :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

13. Data: 2006-11-17 13:18:11

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> wrote:

> Jak kumpel brał na przechowanie kota, to mu doradziliśmy
> zapakowanie
> całej wieży w otwarty z przodu karton, ale wobec Perspektyw...

W karton (stosownie docięty) to ja mam póki co opakowany cały tył
wieży z powodu futra domowego, ale co ja mam biedniuteńki z
warszatem zrobić? Też w pudło? :-(((

J.

14. Data: 2015-02-17 12:50:39

Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 listopada 2006 21:48:34 UTC+1 użytkownik m napisał:
> Witam
>
> Czy ktoś wie jak usunąć wosk ze ściany? Taki ze świeczki
> bo troche nakapało.
>
> --
> Marcin "Mamut"
> diving...eat...sleep...and dream about diving

najlepiej podgrzać czymś żeby plastyczności nabrało i potem mokrą szmatką przetrzeć
:) To może byś suszarka może nawet tylko jakieś 3 minuty trzeba by to grzać, a jak
tak nie da rady to czymś cieplejszym - byle nie drugą świeczką :D
Swoją drogą polecam samemu sobie zrobić świeczkę domowej roboty :
https://zrobswieczke.pl/

15. Data: 2015-02-17 13:51:39

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 lutego 2015 12:50:40 UTC+1 użytkownik o...@g...com napisał:

> [...]
tak nie da rady to czymś cieplejszym - byle nie drugą świeczką :D

No popatrz trzy minuty, a gość 9 lat czekał.
Zjeżdżaj spamerze ule czyścić.

--
ZZ@private

Sprzedam - Listwy przypodlogowe z litego drewna sosna/buk/dab/jesion
etagenfrost
Jakie krzesło do kompa?
Na co uważać przy montażu okien
Usługi budowlane i instalacyjne.