wpis w spoldzieli mieszkaniowej?

1. Data: 2003-03-01 09:16:47

Temat: wpis w spoldzieli mieszkaniowej?
Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczow:
W moim nudnym zyciu wystapila ostatnio taka sytuacja:
Babcia ktora mieszka z kuzynka dostala oferte wkupu mieszkania od spoldzieli
po atrakcyjnej cenie, niestety pech sprawil ze jest ona ciezko chora i moze
nie dozyc maja - czyli miesiaca w ktorym rzeczoznawca i notariusz zrobia
swoje i papiery beda gotowe do podpisu, wiec mam pytanie: czy istnieje
mozliwosc ze staruszka moze dopisac kogos do spoldzieli mieszkaniowej?
(konkretnie nie wiem o jaki wpis chodzi) czy jedyny sposob to modlic sie do
Boga?

1. Data: 2003-03-01 21:53:20

Temat: Re: wpis w spoldzieli mieszkaniowej?
Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozliwosc ze staruszka moze dopisac kogos do spoldzieli mieszkaniowej?
> (konkretnie nie wiem o jaki wpis chodzi) czy jedyny sposob to modlic sie

co jest do chuja to grupa dom czy rtv 16:9?

1. Data: 2003-03-02 11:12:51

Od: "Piotreczek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" napisał w wiadomości...
> co jest do chuja to grupa dom czy rtv 16:9?

Jak to dobrze się czasem powstrzymać z odpisaniem...
Teraz zdobędę się tylko na: Ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych, rozdział
2. Rusz swoje 4 litery i poszukaj, Tosiu...

Piotr.

1. Data: 2003-03-02 12:55:01

Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotreczek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> 2. Rusz swoje 4 litery i poszukaj, Tosiu...

czekajac tutaj na odpowiedz mozna sie zestarzec, juz dawno ja mam

1. Data: 2003-03-02 20:08:39

Od: "Piotreczek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> napisał w wiadomości

>czekajac tutaj na odpowiedz mozna sie zestarzec, juz dawno ja mam

To jest grupa dyskusyjna, a nie ekspresowy bezpłatny poradnik, niestety.

Piotr.

Wynajme mieszkanie w Krynicy
okropna szafa w przedpokoju
Czyszczenie cegieł
^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV
Re: Jak skutecznie umyc okno ?