okropna szafa w przedpokoju

1. Data: 2003-02-28 20:40:59

Temat: okropna szafa w przedpokoju
Od: Malina_Słodka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w przedpokoju szafe z plyty pazdzierzowej. Jest na calej wysokosci
zabudowana kilkoma skrzydlami. chcialabym nadac jej wspolczesny wyglad ale
nie wiem jak. Nie stac mnie na wymiane skrzydel (marza mi sie przesuwne a la
komandor) JEDNAK SKLONNA JESTEM WYDAC NA ZMIANE JEJ WYGLADU MAXYMALNIE
500ZL. czy ktos moglby mi cos doradzic jak sie za to zabrac ewentualnie
jakies pomysly, strony z opisem jak zrobic to domowymi silami?

Malina

1. Data: 2003-02-28 21:17:28

Temat: Re: okropna szafa w przedpokoju
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

n stronie www.wp.pl na górze strony wejdz na hasło "dom" ostatnio widziałam
tam różne sposoby na odnowienie mebli własnymi siłami. poszukj w tamtejszym
archiwum, były tam sposoby n odnawianie szafek, biurek, może znajdziesz coś dl
siebie. ciekawe pomysły mją też autorzy magazynów typu mieszkanie, cztery
konty i tego typu. pozdrawiam Joanna

1. Data: 2003-02-28 22:06:02

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003, Malina_Słodka wrote:

> [...]
> 500ZL. czy ktos moglby mi cos doradzic jak sie za to zabrac ewentualnie
> jakies pomysly, strony z opisem jak zrobic to domowymi silami?

Najprostsze sposoby to oczywiście malowanie (matową farbą olejną) i/lub
samoprzylepna okleina.

Pozdrawiam,

Alojzy

Czyszczenie cegieł
^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV
Re: Jak skutecznie umyc okno ?
Co z tym prysznicem? Jaki ogrzewacz kupić?
Mieszkanie komunalne