wrzody i helicobacter

11. Data: 2012-02-25 21:17:10

Temat: Re: wrzody i helicobacter
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:02, Tomas <t...@a...pl> wrote:

> Problem w tym , że te leki typu controloc mi nie pomagaja.
> Zgagi nie mam ale są bule i pieczenie brzucha.Ostatnio jak
> robiłem gastroskopie to miałem zapalenie błony całego żołądka ale
> nadżerek nie było.Być może mam coś jeszcze z jelitami ale jak
> robił usg to nic nie mówił o jelitach.

pij len mielony na czczo i jedz sporo moreli suszonych
pierwsze skutecznie dziala osłonowo i ew. gojaco gdybys domieszal
1 lyżecz. oleju lnianego drugie jest wysoce
zasadotworcze co sprzyja uspokojeniu sokow żoł.

12. Data: 2012-02-25 21:20:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pij len mielony na czczo i jedz sporo moreli suszonych
>pierwsze skutecznie dziala osłonowo i ew. gojaco gdybys domieszal
>1 lyżecz. oleju lnianego drugie jest wysoce
> zasadotworcze co sprzyja uspokojeniu sokow żoł.
Len nie musi być mielony,
może być w całości, zalany wżądkiem,
np do połowy szklanki na noc, albo na dzień, (na kilka godzin),
potem dolewasz wżątku do pełna i pijesz.
Olej lniany nie jest cudem, jest ciężki na watrobę,
a horoby żołądka i wątroby idą często w paże.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

13. Data: 2012-02-25 21:48:05

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-02-25, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Według mnie 3 miesiące to nie jest "niedawno", ale na granicy "niedawno".
> Medykowi jest wygodnie wmawiać, że test nic nie da, bo wtedy do niego nie
> pszyjdziesz, on nie zarobi, a zdaje się pisałeś, że robiłeś to prywatnie (bo
> płatnie).
> Dodatkowo, badanie gastroenerologiczne nie jest bardzo proste
> i jest niebezpieczne dla pacjeta.
> Medyk musi się na kimś nauczyć.
> Najlepiej, najbezpieczniej na zdrowym,
> skąd wiesz, że nie byłeś potraktowany jak szczur doświadczalny?

Ja chodziłem do fachowca gastrologa z duzym doswiadczeniem nie do studenta
majacego praktyki.Za to placiłem i fachowo to zrobił.Po drugie poczytaj sobie
ile czasu utrzymują się przeciwciała w krwi.Po trzecie nawet jak wynik tego testu
helicobacter
bedzie dodatni(co nie do konca musi byc prawdziwe w przeciwienstwie do gastroskopi)
i tak bede musial isc do gastrologa zeby przypisał mi antybiotyki które dają dość
duże skutki
uboczne i są dość drogie.Dlatego pisałem o tym miodzie zeby uzyskać jakieś konkretne
odpowiedzi czy jest on skuteczny.

> Mnie pszynajmniej 2 razy poważnie namawiano na takie badanie,
> raz prywatnie, raz w NFZcie.
> Za pierwszym razem od razu zrezygnowałam z leczenia u tego medyka,
> za drugim, na wszelki wypadek poradziłam się innego medyka też w NFZcie.
> Jestem zadowolona, że nie zrobiłam tego badania.

Co w tym badaniu takiego strasznego.To przeciez nie boli , jest przez chwile nie
przyjemnie i tyle.Piszesz jak male dziecko , setki ludzi robi te badanie.
Po drugie gastroskopia pokaze ci stan zoladka itp.Helicotest jest dobry
jak ktos pierwszy raz bada sie na te bakterie i nie ma jakichs tam bolow brzucha.

14. Data: 2012-02-25 21:58:42

Od: "lamia" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message

> Olej lniany nie jest cudem, jest ciężki na watrobę,

rada była dobra, a małe ilości nie zabijają wątroby
niezależnie od postaci len na pewno będzie dobrym pomysłem w ogóle - i
pomocniczo i profilaktycznie a ostatecznie przynajmniej łagodząco. Brać.

15. Data: 2012-02-26 09:15:48

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 22:48, Tomas <t...@a...pl> wrote:

> Co w tym badaniu takiego strasznego.To przeciez nie boli , jest przez chwile nie
> przyjemnie i tyle.

O ile nie masz jej robionej pierwszy raz w życiu, a więc nie wiedząc,
czym to pachnie, bez znieczulenia.

Ania

16. Data: 2012-02-26 12:06:26

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Według mnie 3 miesiące to nie jest "niedawno", ale na granicy "niedawno".

rotfl

>Dodatkowo, badanie gastroenerologiczne nie jest bardzo proste
>i jest niebezpieczne dla pacjeta.

ty jestes bardziej dla siebie niebezpieczna niz gastroskopia

plumke

17. Data: 2012-03-03 21:14:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rada była dobra, a małe ilości nie zabijają wątroby
> niezależnie od postaci len na pewno będzie dobrym pomysłem w ogóle - i
> pomocniczo i profilaktycznie a ostatecznie przynajmniej łagodząco. Brać.

Jak kiedyś z braku laku patelnię na jajecznicę posmarowałam olejem,
tak cienko, że tylko kolor/odblask się zmienił,
a średnica patelni była mikroskopijna,
to zaraz mnie po tej jajecznicy bolała watroba.
A na maśle albo na wodzie (wtedy nie umiałam zrobić) to mi jaja nie szkodzą.
Oleje roślinne są złe na wątrobę, mniej złe są słonecznikowy ,
sojowy(nieosiągalny obecnie) i oliwa .

18. Data: 2012-03-03 21:18:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty jestes bardziej dla siebie niebezpieczna niz gastroskopia

Jak by było bezpieczne to by nie kazali podpisywać pszed nim cyrografuw.
Ty zdaje się jesteś medykiem, stąd brak szacunku dla zdrowia i życia ludzi.
Was tam podobno już na wstępie szkolą na nieboszczyku.

19. Data: 2012-03-03 21:32:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chodziłem do fachowca gastrologa z duzym doswiadczeniem
Ten prywatny mnie pszyjmujący też. Z pięcioma tytułami.
I w poczekalni widziałam kilku takih jak ty.
Pytali się jeden drugiego o, powiedzmy, wrażenia.
Jeden opowiadał: że nie pierwszy raz, że już prawie umie połykać, że .....
drugi potwierdzał....
To po co ten konował powtaża 3 razy badanie, nie umiał?, to do nauki na
małpie.
Ja pszyszłam do niego z bulami wątroby, prosiłam też o skierowanie na
badanie krwi tematycznie z wątrobą związane może specjalityczne , tego nie
dał,
a gastroskopie więcej niż proponował.

>...Po drugie poczytaj sobie
> ile czasu utrzymują się przeciwciała w krwi.
Zależy od wirusa itp.
Np żułtaczka B długo, a A niedługo.

> Po trzecie nawet jak wynik tego testu helicobacter
> bedzie dodatni(co nie do konca musi byc prawdziwe
To zrobisz drugie badanie za jakiś czas.
Test z apteki kosztował dawno temu (10 lat? ) około 10-20zł.

> Co w tym badaniu takiego strasznego.
Jak bym była w tej poczekalni.
Dobre leczenie ma nie boleć, ma być pszyjemnością,
i masz się czuć coraz lepiej.
Na wżody nie polecam, ale smakołyki to często lekarstwa
(cynamon, anyż, czekolada....)

>....Piszesz jak male dziecko
Może,
na szczęcie , jeśli już, to tylko piszę,
ty zaś postępujesz jak dziecko.
Jesteś jak dziecko naiwny.

20. Data: 2012-03-07 22:19:58

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomas" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Miałem już 3 razy w ciagu 5 lat badanie na helicobacter i za kazdym razem
> wykryte są.Przyjmowałem antybiotyki i jakoś nic nie pomogły.
> Gdzieś czytałem o jakimś miodzie manuka , że ponoć hamuje ich rozwoj ale
> czy to
> jest na tyle skuteczne , że wytępi je na zawsze?Ten miód jest dość drogi
> ale szukam jakiejs
> zastepczej metody bo mam dość już gastroskopii a pozatym to też sporo
> kosztuje.
> Brałem 2 miesiące temu antybiotyki ale dolegliwoći nawróciły.Czasem budzę
> [...]

Miałam podobny problem. Kilkumiesięczna kuracja preparatem Gastroprotect
zlikwidowała problem.
Gastroprotect - skład; siemie lniane, aloes, zielona herbata.

Seroxat (i serotonina) a impotencja?
metypred 4mg
IgA, IgG, IgM
Re: Operacja FESS