metypred 4mg

1. Data: 2012-02-17 17:23:50

Temat: metypred 4mg
Od: "ewawuncia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W związku z problemami z kolanami od kilkunastu miesięcy ( zwyrodnienia,
skutki po upadkach) , braniu różnych leków lekarz ortopeda ostatnio zapisał
mi metypred 4mg . Zażywać codziennie 2 tabletki rano przez okres 2 tygodni,
dawka przez ten okres codziennie taka sama. Czytałam że należy inaczej
dawkować ale ja nie jestem lekarzem, co o tym sadzić , brać ? w końcu to
grupa sterydów. Pozdrawiam i dziękuję za każdą radę. Ewa

2. Data: 2012-02-18 01:16:08

Temat: Re: metypred 4mg
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-17 18:23, ewawuncia pisze:
> [...]
> dawkować ale ja nie jestem lekarzem, co o tym sadzić , brać ? w końcu to
> grupa sterydów. Pozdrawiam i dziękuję za każdą radę. Ewa

Poproś ortopedę, żeby Ci dał skierowanie na ultradźwięki i krioterapię.
Krioterapia to wspaniała rzecz. Chodziłam na rehabilitację poprzedniej
zimy. Na wiosnę nie odczuwałam żadnego bólu kolan! Zawsze było
najgorzej na wiosnę a ostatnio nie. Teraz jestem zapisana dopiero na
kwiecień, ale może być.
Mam trochę roztrzaskane gdzies tam w środku kolana bo 2 razy chlapnęłam
w mieszkaniu. Raz się zaczepiłam o włączony do kontaktu sznur od
odkurzacza, który wisiał w drzwiach kuchennych (zapomniałam) i upadłam z
całej wyskości na twardą podłogę i jeszcze pojechałam na tych kolanach
na drugi koniec w kuchni. Nasmarowałam żelem fastum. Jakiś czas nie
bolały te kolana, ale coś sie widocznie robiło, rozłaziło bo za parę
miesięcy, na wiosnę był ból nie do wytrzymania. Klęczeć to nie mogę, bo
boli. Potem w zimie chodziłam na ta rehabilitację. Krioterapia najlepsza
i skuteczna + te ultradźwięki.
Drugi raz upałam bo hydraulik z administracji postawił swoją ciężką
torbe zamiast pod kaloryferem do którego przyszegł- za mną na dywanie.
Odwrócilam sie, zeby iść do drugiego pokoju po jakies pisemko z
administracji i przez tą torbe się powalilam (dobrze, że na
dywan).Uderzyłam brodą w podłogę i stracilam przytomność (nie wiem na
jak długo). Cud, że sobie języka nie przygryzłam. Jak się ocknęłam to
byłam jakaś oszołomiona i trudno mi było jeszcze wstać, a hydraulik w
rudą brodą pyta mnie: sama pani wstanie, czy mam pani pomóc? Wstałam
jakoś sama, ale nie pomyślałam (potem żałowałam) że pogotowia nie
wezwałam, bo jakieś odszkodowanie z PZU bym dostała napewno. Mądry Polak
po szkodzie. Kleczeć w kościele już nie mogę . Wszyscy klęczą, a ja stoję.

--
animka

3. Data: 2012-02-18 01:19:17

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-18 02:16, Animka pisze:

> [...]
> po szkodzie. Kleczeć w kościele już nie mogę . Wszyscy klęczą, a ja stoję.

Jeszcze dodam, że mi w razie czego pomagają proszki profenid i
ewentualnie ibuprom, ale w sumie to lepiej proszków nie brać.

--
animka

4. Data: 2012-02-19 09:13:15

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <t...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> odszkodowanie z PZU bym dostała napewno. Mądry Polak po szkodzie. Kleczeć
> w kościele już nie mogę . Wszyscy klęczą, a ja stoję.

A to ja przepraszam, że tak cię atakowałem Animko. Teraz już wiem, że nie
jestes głupia. To po prostu uraz mózgu. Jeszcze raz przepraszam....

5. Data: 2012-02-19 09:36:20

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A to ja przepraszam, że tak cię atakowałem Animko. Teraz już wiem, że nie
>jestes głupia. To po prostu uraz mózgu. Jeszcze raz przepraszam....

to ze mozg jej szfankuje bylo pewne ; teraz wiadomo dlaczego

...a moze by tak postapic humanitarnie i ja uspic?

plumke

6. Data: 2012-02-19 18:50:26

Od: "ewawuncia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za rady.

--
Ewa

Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
--
animka

IgA, IgG, IgM
Re: Operacja FESS