wrzody i helicobacter

21. Data: 2012-03-08 00:54:49

Temat: Re: wrzody i helicobacter
Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-07 23:19, Basia Wiking pisze:

> Użytkownik "Tomas"<t...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Miałam podobny problem. Kilkumiesięczna kuracja preparatem Gastroprotect
> zlikwidowała problem.
> Gastroprotect - skład; siemie lniane, aloes, zielona herbata.

To dziwne, bo mnie po zielonej herbacie boli zołądek i cały ikład pokarmowy.

--
animka

22. Data: 2012-03-08 13:01:30

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> To dziwne, bo mnie po zielonej herbacie boli zołądek i cały ikład
> pokarmowy.
aminka

Masz rację, to bardzo dziwne!!!!
Zielona herbata jest doskonałym antyoksydantem, produktem naturalnym,
wiec co może w niej tak drażnić???
Szukaj innego czynnika drażniącego Twoj układ pokarmowy.

23. Data: 2012-03-08 19:37:11

Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-08 14:01, Basia Wiking pisze:

> [...]
> wiec co może w niej tak drażnić???
> Szukaj innego czynnika drażniącego Twoj układ pokarmowy.

Zo za aminka? :D

--
animka

Seroxat (i serotonina) a impotencja?