wyciąg dla dzieci

21. Data: 2006-02-03 09:41:02

Temat: Re: wyciąg dla dzieci
Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Yhm. A potem opakowanie deprimu ...

Żeby to jeszcze działało ... ja po trzech tabletkach stwierdzam, że
jeszcze mi gorzej i na tym kończę. Za jakiś czas zaczynam wierzyć, że
nie pomogło tylko dlatego, że ... tym razem nie wyszło i ... kolejne
trzy tableki na kilka tygodni ;-)

Ale ... taka widać karma ... Już nie raz się zapierałam, że pociągnę
kurację, ale nijak nie mogę :(

Zresztą ... czekam na wiosnę, może dożyję.

Pozdrawiam
Nela (offtopiczna, za co bardzo przepraszam, ale muszę ... muszę ...
najwyżej skopiecie)

22. Data: 2006-02-03 11:50:06

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <r...@j...gov>,
puchaty <p...@b...pl> wrote:

> siwa, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie

> BTW i OT - a nie rozważałyście wypożyczania? Albo jeśli rozważałyście to
> czemu nie?
>
> puchaty, co wypożycza

1. Cena. W tym roku jeździliśmy przez 10 dni, za same narty dla Kamila
wyszło prawie 2000 koron (~280 zł). Za rok chcemy na pełne 2 tygodnie i
mocno się zastanawiam, czy mu nie kupić jakichś 120-130 cm, bo na 140 po
kuzynce jeszcze będzie za mały. Żonie kupimy, jak tylko się wyprzedaże
zaczną.
2. Jakość. Sprzęt w wypożyczalniach to jednak dosyć różny jest. A i
obsłudze czasem się nie chce bawić w dokładniejsze ustawianie wiązań...

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

23. Data: 2006-02-03 12:52:12

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> BTW i OT - a nie rozważałyście wypożyczania? Albo jeśli rozważałyście to
> czemu nie?

Nie lubię. Wolę swoje. Trzeba oddawać, pamietac do ktorej
wypozyczalnia.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

24. Data: 2006-02-03 13:06:49

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Feb 2006 12:50:06 +0100, Jarek Spirydowicz napisał(a):

> [...]
> 2. Jakość. Sprzęt w wypożyczalniach to jednak dosyć różny jest. A i
> obsłudze czasem się nie chce bawić w dokładniejsze ustawianie wiązań...

No właśnie się zastanawiam więc odniosę się do punktów, które przytaczasz
ad 1. za dobę wypożyczenia nart i kijów (bez butów - te mam) płaciłem 20
zł/dobę (przy dziesięciu dniach) + gratis smarowanie ile razy chciałem,
Sowa, która jeszcze butów nie ma, płaciła przy tych samych warunkach 25 zł
- ale buty jej kupimy niedługo.
Smarowanie jednorazowo kosztuje 10 zł + ewentualny serwis typu ostrzenie,
gładzenie raz do roku (nawet nie wiem ile).
Per saldo jeżdżąc raz w roku do trzech tygodni stwierdziłem, że mi się nie
opłaca.
ad 2. Tu się zgadzam, chociaż też nie jest tak do końca - mieliśmy
możliwość wymieniania sobie nart, w czasie tych dziesięciu dni i ja i Sowa
skorzystaliśmy z tej możliwości po razie - zmierzam do tego, że można sobie
coś dobrać oczywiście pod warunkiem, że nie jest się zbyt dobrym
narciarzem, który jest w stanie wyczuć niuanse związane z taką czy inną
sztywnością, sprężystością, talią czy co tam... W takim wypadku oczywiście
warto pewnie myśleć o własnych.

puchaty

25. Data: 2006-02-03 13:09:28

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Feb 2006 13:52:12 +0100, siwa napisał(a):

> Nie lubię. Wolę swoje.

Rozumiem.

> Trzeba oddawać, pamietac do ktorej
> wypozyczalnia.

No raz tylko na cały pobyt, ale racja - jak będzie zamknięte to się nie
odda.

puchaty

26. Data: 2006-02-03 13:50:43

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ts0z2uttk7cn$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov>,
puchaty <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> Sowa, która jeszcze butów nie ma, płaciła przy tych samych warunkach 25 zł

U mnie (Deštne w Orlickich Górach) różnica między nartami a zestawem
była znacznie większa (na tyle, że buty kupiliśmy od razu). Z nartami
zresztą też kombinowaliśmy tylko dlatego, że decyzja o wyjeździe była
podjęta w Wigilię i kasy trochę brakowało.

> Smarowanie jednorazowo kosztuje 10 zł

Ja dostałem od siostry tubkę i gąbkę ;)

> + ewentualny serwis typu ostrzenie,
> gładzenie raz do roku (nawet nie wiem ile).

U nas rzędu 50 zł, chyba że jakieś poważniejsze naprawy.

> Per saldo jeżdżąc raz w roku do trzech tygodni stwierdziłem, że mi się nie
> opłaca.

Eee, no, ja mam dopiero trzeci tydzień jeżdżenia w życiu zaczęty
(Agnieszka i Kamil są w połowie drugiego), więc narty za 500-700 zł to
aż nadto. A z pięć sezonów powinny wytrzymać.

> [...]
> sztywnością, sprężystością, talią czy co tam... W takim wypadku oczywiście

Ja siebie do zbyt dobrych nie zaliczam - ale np. w wypożyczalni pan
uznał, że wiązań ustawionych na 95 kg nie trzeba przestawiać dla 75 kg,
o wzrost i zaawansowanie nawet nie pytał.

27. Data: 2006-02-03 13:52:18

Od: Mariusz Maslowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz wrote:

> [...]
>wyszło prawie 2000 koron (~280 zł). Za rok chcemy na pełne 2 tygodnie i
>mocno się zastanawiam, czy mu nie kupić jakichś 120-130 cm, bo na 140 po

Dla mojego małego (5 lat, prawiczek w nartach) kupiłem b. fajne używane
(chyba jeden rok, bo były w świetnym stanie) Solomony 90 cm (chyba) z
komisu w Poznaniu za 190 zł + buty za 70 zł.
Będziemy je testować na koniec lutego. :D

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Maslowski

28. Data: 2006-02-03 14:02:31

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <drvn6f$sci$1@opal.futuro.pl>,
Mariusz Maslowski <m...@w...pl> wrote:

> Dla mojego małego (5 lat, prawiczek w nartach) kupiłem b. fajne używane
> (chyba jeden rok, bo były w świetnym stanie) Solomony 90 cm (chyba) z
> komisu w Poznaniu za 190 zł + buty za 70 zł.

Też na to wpadłem (Allegro), ale czasu nie było.

> Będziemy je testować na koniec lutego. :D

Przeszkol bąbla z upadków, żeby rąk do tyłu nie wystawiał. I niech to
nie będzie potrzebne :)

29. Data: 2006-02-03 14:25:59

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał(a):

> Też na to wpadłem (Allegro), ale czasu nie było.

Przypomnijcie się w przyszłym roku, albo za 2 lata :)
Będę miała do opylenia Fischery RC4 138 cm :)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

30. Data: 2006-02-03 15:10:55

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-8F6656.12500603022006@gigaeth-

> 2. Jakość. Sprzęt w wypożyczalniach to jednak dosyć różny jest. A i
> obsłudze czasem się nie chce bawić w dokładniejsze ustawianie wiązań...

Właśnie. NIGDY WIĘCEJ nart z wypożyczalni, a szczególnie dla dziecka.
W ubiegłym roku byliśmy w Szczyrku, mały nie miał sprzętu, więc poszliśmy do
wypożyczalni. Nie mieliśmy pojęcia, ile trwa dobranie dobrych butów i
odpowiednie ustawienie wiązań (waga, wzrost, umiejętności dziecka). Wszystko
odbyło się na zasadzie "akurat mamy mniej więcej ten rozmiar" (wybór podły,
teraz to wiem), cała operacja niespełna 5 minut.
Mały miał spiralne złamanie podudzia, narta wjechała w malutką muldę (na
praktycznie płaskiej nawierzchni) i się nie
wypięła..............teoretycznie powinna.
Jasiek spędził równe dwa miesiące zagipsowany po pachwinę. W tym roku o
dziwo nie stracił entuzjazmu, więc kupiliśmy mu używane nartki z dobrymi
wiązaniami oraz buty (buty dobieraliśmy prawie godzinę).
Jak facet w serwisie usłyszał, jak w ubiegłym roku ustawiono Jaśkowe
wiązania, to się za głowę złapał i powiedział, że faktycznie one nie miały
prawa się wypiąć......

W tym roku szaleliśmy bezpiecznie, narty w sytuacjach groźnych wypinały się
ZAWSZE, dziecko całe i zdrowe. Ale sporo czasu poświęciliśmy, żeby
optymalnie dobrać dziecku sprzęt. W wypożyczalni nigdy nie będą mieli tyle
czasu.

Pozdr. Ewa - która buty mierzyła ok 40 minut;)

wrzaski rodzinne
obowiązki dzieci w domu ...
przebranie - puchatek
T-shirty