wyciąg dla dzieci

51. Data: 2006-02-04 22:54:21

Temat: Re: wyciąg dla dzieci
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:9fjf4fq5wm15.dlg@franolan.net>
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

> Baranska <b...@p...onet.pl> napisał(a):
>> Na gołe klaty? ... nie mam szans ;-)

> Mhyhyhyhy, masz na pewno...

Przypuszczam, że macie równe ... ekmh ... szanse ;-)

--
PozdrawiaM

52. Data: 2006-02-04 23:05:11

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mhyhyhyhy, masz na pewno...

Maja już Ci odpowiedziała ;-)))

> To dla puchatego :)

Jesteś okrutna!
Moim zdaniem nakręcająca się nawzajem ekipa czyni cuda :-)

Aga

53. Data: 2006-02-04 23:22:24

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jesteś okrutna!
> Moim zdaniem nakręcająca się nawzajem ekipa czyni cuda :-)

No? To który weekend i gdzie?

--
s i w a
na kapciolotach

54. Data: 2006-02-05 13:18:44

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Feb 2006 22:12:28 +0100, Baranska napisał(a):

> U doroslego sprawa jest bardziej skomplikowana, ale to NTG :-)

Na szczęście dorosły (czyli ja) nie zamierza jeździć, więc na razie ta
grupa ;)
--
Elżbieta

55. Data: 2006-02-05 20:09:41

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baranska" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Moi znajomi jeżdżą z dziecmi do Białki i Bukowiny i bardzo sobie chwalą,
> ale
> nie podam Ci szczegółów, bo nie byłam tam.
Byłam własnie tydzień w Białce, polecam stok Kaniówka - wyciąg na oślej
łączce i wyciągi 2 na nieco większej górce obok.
Jest fajna szkółka narciarska, uczą ludzie tak około 20 lat, ale z super
podejściem do dzieci.
I widziałam jednego tatusia - dziecko oczywiście bez kijków zasuwało na
nartach przed tatą, ubrane w szelki na kombinezonie, a do szelek przypięte
dłuuuuuuuuuuuuugie (co najmniej 7 metrów) "lejce" z parcianej taśmy ;-)

Pozdrawiam
Magdalena

56. Data: 2006-02-06 09:38:41

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ds35l6$sm1$1@news.onet.pl>,
"Baranska" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
> wiadomości news:jareks-

> Ale to będzie potrzebne. Nie da się nauczyć czegoś nowego bez upadków, no
> chyba, że ktoś chce jeździć pługiem :-)

Chodziło o brak upadków na tyle groźnych, że przeszkolenie robi różnicę.
A z własnego (a raczej - Kamila) doświadczenia dodam, że co najmniej
jeden bolesny upadek też jest potrzebny.

> Mam nadzieję, że dla wszystkich rodziców kask na głowie malucha to
> oczywistość.

Zwłaszcza że kask też można wypożyczyć.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

57. Data: 2006-02-06 09:40:47

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1qo1v0feywete$.dlg@franolan.net>,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Przypomnijcie się w przyszłym roku, albo za 2 lata :)
> Będę miała do opylenia Fischery RC4 138 cm :)

Na Kamila 140 po kuzynce już czekają w szafie, więc dziękuję. Rozumiem,
że na Słowację się więcej nie wybierasz ;)

58. Data: 2006-02-06 09:48:21

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <z4cq26bfbd3b$.12x0kcr9fz7k3$.dlg@40tude.net>,
Elżbieta <w...@p...onet.pl> wrote:

> A jak rozpoznać, że but jest dobrze dobrany??

Wyjmij kapcia ze środka i niech jego najpierw mierzy. Ze skorupą będzie
gorzej, bo opięcie łydki sprawdzisz, ale co do stopy to musisz już
polegać na tym, co mówi dziecko...

59. Data: 2006-02-06 09:52:34

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ds351n$qk6$1@news.onet.pl>,
"Baranska" <b...@p...onet.pl> wrote:

> To powyżej było racjonale. Inne - lubię mieć swoje.

E, ale to też jest racjonalne. Tyle że niedyskutowalne :)

60. Data: 2006-02-06 09:58:44

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9...@f...net>,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> To dla puchatego :)

Facetom nie wypada walczyć z kobietami już od czasów Aleksandra
Macedońskiego :)

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police