wyciąg kuchenny 'etapami'

11. Data: 2010-01-26 23:47:17

Temat: Re: wyciąg kuchenny 'etapami'
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
news:hjmihp$17r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> 2000 za okap? Sa i po 500 i to ladne.

no fakt, znalazałm wyciąg, który wyciągnie ode mnie tylko 4 stówy z gorszem
:_)
dzięki za dysputę.

12. Data: 2010-01-27 15:45:16

Temat: Re: wyci?g kuchenny 'etapami'
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertP. wrote:

> W zasadzie to można. Np.
> http://www.muratordom.pl/kuchnie/aranzacje/para-muro
wana,6438_4080.htm
> Widziałem również na żywo bardzo ładne realizacje (oczywiście nie
> szafki wiszące).

no jak ktoś lubi klimaty rustykalne to OK.

ja nie lubię.

13. Data: 2010-01-27 15:47:42

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:
> "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
>
> no fakt, znalazałm wyciąg, który wyciągnie ode mnie tylko 4 stówy z
> gorszem :_)
> dzięki za dysputę.

radzę jednak zwrócić uwagę na wydajność maksymalną.

im ma większa tym wiesza szansa że na pierwszym biegu będzie jeszcze
efektywny i cichy a na drugim będzie super efektywny i nie upierdliwie
głośny.

Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na
full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

14. Data: 2010-01-28 01:06:08

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety jak kupisz okap a mała wydajności beziesz musiał go puszczać na
> full i będzie hałas jak w wentylatorowi.

przynam że z dwoja złego, wolę żeby ryczał ale wyciągał. Wszak to jednak
tylko odcinek czasu, (a kolumny do wieży i tak w planie ;) )
znalazłam okap za 4 stówy z groszem - wyjdzie w 'praniu'.

kuchenka otwierana jak szuflada
Wypiekacz do chleba zuzycie pradu
Uszczerbiona płyta kuchenna elektryczna
zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
duze biurko komputerowe z nadstwka