wyciszenie pionu wod-kan

1. Data: 2005-05-04 12:44:51

Temat: wyciszenie pionu wod-kan
Od: "Marek Wacek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam następujacy problem: w mieszkaniu bezposrednio nad moim, osoba ma
uszkodzoną baterię kranową (lub cokolwiek innego). Skutek jest taki, ze rury
wpadaja w rezonans i wyją niemiłosiernie. Kiedy dotykam własnej baterii, kiedy
na górze korzystają ze zlewozmywaka, ona drzy. Jestesmy w trakcie remontu,
przenosimy kuchnie do innego pomieszczenia, hydraulikę przerabiamy na plastik.
Po remoncie ten nieszczęsny pion bedzie się znajdował w salonie. Z góry mówię,
że włascicielka owego kranu nie uwaza za stosowne usunąć problemu. Znając
złośliwośc rzeczy martwych rzeczona baterie szlag trafi dopiero za kilka lat i
wypada miec nadzieję, że przy okazji nie zaleją nam chałupy. Robiąc generalny
remont mam szansę poprawić sobie standard życia, bo przyznam, że ryk w
granicach 80 decybeli w srodku nocy nie nalezy do przyjemnosci. Dodam, że w
tym kanale musi się niestety znajdowac otwór rewizyjny (wodomierze i inne tego
typu ustrojstwa).
Z góry dziękuję za pomoc

2. Data: 2005-05-04 13:58:37

Temat: Re: wyciszenie pionu wod-kan
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d5ag43$249$1@inews.gazeta.pl
Od: Marek Wacek <s...@N...gazeta.pl>
Było:
> [...]
> niemiłosiernie. Kiedy dotykam własnej baterii, kiedy na górze
> korzystają ze zlewozmywaka, ona drzy. Jestesmy w trakcie remontu,

Zawsze możesz zgłosić sąsiadkę jako osobę uciążliwą ...

Mniej drastyczny sposób to wynajmij "swojego" hydraulika (jak będziesz robił
u siebie) tej Pani w celu usunięcia przyczyny hałasu. Prawdopodobnie trzeba
oczyścić dolot baterii lub samą baterię ...
Ona ci zrobi babkę piaskową albo szarlotkę i będziecie kwita !
Co ci szkodzi dogadać się na spokojnie i w miłej przyjaznej atmosferze.

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

mądry Polak po
Lodowka pomalowana farba
Prosze o opinie jaką zainstalować płyte grzewczą.
piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt
Czym przykleić na zimno papę na dachu?