Uszczelki w kabinie prysznicowej

1. Data: 2005-05-04 13:15:28

Temat: Uszczelki w kabinie prysznicowej
Od: "Aga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam problem z pionową uszczelką znajdującą się wzdłuż drzwi kabiny. Otóż gdy
zamykam drzwi uszczelka wysuwa się w miejscu gdzie powinna być nieruchoma,
przymocowana na stałe, i tutaj moje pytanie czy można ją ewentualnie czymś
przymocować, przykleić, tylko tak, żeby wyglądało to estetycznie. Może ktoś
miał podobny problem i wie jak temu zaradzić?
Pozdrawiam, Aga

2. Data: 2005-05-05 17:37:36

Temat: Re: Uszczelki w kabinie prysznicowej
Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> [...]
> przymocować, przykleić, tylko tak, żeby wyglądało to estetycznie. Może ktoś
> miał podobny problem i wie jak temu zaradzić?

Może przezroczysty silikon? Jak się go równo i gładko wyciągnie wzdłuż,
nie będzie nawet za bardzo odróżniał się od szkła - testowane u mnie,
działa i wygląda ok.

wyciszenie pionu wod-kan
mądry Polak po
Lodowka pomalowana farba
Prosze o opinie jaką zainstalować płyte grzewczą.
piekarnik Bosch - ten sam symbol - inny produkt