wykorzystanie

1. Data: 2000-01-04 14:33:59

Temat: wykorzystanie
Od: "Marta M" <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie ..

Pracujemy nad praca dyplomowa mojego chlopaka ... pisze program bedacy
ksiazka kucharska ... taki programik z roznymi opcjami komponowania potraw,
ukladania jadlospisu pod wzgledem kalorycznym, ilosciowym itd.
No i oczywiscie potrzebujemy do tego przepisy kucharskie .
Czy nie macie nic przeciwko temu, aby wykorzystal niektore z przepisow
pojawiajacych sie na tej grupie?

Bardzo bedziemy wdzieczni :)))))))

Pozdrawiam :)))

Marta

PS: Jakis czas temu pojwail sie tutaj post od Taty dziewczyny, ktora wrocila
ze szpitala, chyba cos z watroba. Tak sie zlozylo, ze problem "zywienia w
zapaleniu watroby" od pewnego czasu mocno mnie dotyczy, a postu, pomimo
staran, nie moge znalezc. Czy Ktos moglby podzielic sie ze mna jakimis
przepisami ... bo od miesiaca kombinuje z roznymi gotowanymi i powoli
duszonymi miesami i warzywami ... i tak mi sie cos wydaje ze to bez smaku
coraz bardziej sie robi ... albo jest jakies takie podobne do siebie....
Dziekuje z gory :))

Marta