wymiana stawów biodorwych - gdzie i kto?

1. Data: 2007-07-10 07:16:44

Temat: wymiana stawów biodorwych - gdzie i kto?
Od: "Item Y" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja żona będzie musiała się poddać wymianie stawów biodrowych, jest młodą
kobietą i chciałaby po operacji zachować sprawność ruchową. Poszukujemy
miejsca, lekarza który w profesjonalny sposób wykonuje tego typu zabiegi. Za
każdą informację, kontakt z góry dziękuję.
Mile widziane komentarze osób, które poddały się takiej operacji.

Pozdrawiam

Item Y

2. Data: 2007-07-10 07:45:26

Temat: Re: wymiana stawów biodorwych - gdzie i kto?
Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Item Y <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> miejsca, lekarza który w profesjonalny sposób wykonuje tego typu zabiegi.
> Mile widziane komentarze osób, które poddały się takiej operacji.

Jestem świeżutko, dopiero co po pobycie w Szpitalu Rehabilitacyjno -
Ortopedycznym we Wrocławiu przy ul. Poświęckiej. Na szczęście nie po
wymianie stawu, ale po innym zabiegu ortopedycznym - przeprowadzonym
naprawdę rewelacyjnie. Leżałam na sali z paniami po wymianie stawu
biodrowego i kolanowego, naoglądałam się troszkę. Nasłuchałam porównań z
innymi szpitalami.

Rewelacyjny personel - świetni lekarze /dr Kopyś!!!/, pielęgniarki i
rehabilitanci, na miejscu cała baza zabiegów rehabilitacyjnych. Cisza,
spokój - z dala od ruchu ulicznego.

Efekt psuje troszkę fakt, że szpital mieści się w starym budynku
kwalifikującym się do remontu, ale np. sanitariaty są znakomite - kompletnie
nowe, przystosowane do potrzeb pacjentów. Sale rehabilitacyjne też są po
remoncie.

No i to, że ordynatora - prof. A.P. niedawno wyprowadzili w kajdankach za
łapówki... Potwierdziła to pani, od której zażądał 11 tysięcy złotych za
staw kolanowy... Najnormalniej w świecie wycenił - przy pierwszej wizycie na
5 tys, przy drugiej na 8, przy trzeciej - 11... Na szczęście - nie zdążył
zainkasować i nowy staw ta pani dostała w ramach NFZ...

Ania

3. Data: 2007-07-11 14:39:14

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pięć lat temu miałam protezoplastykę stawu biodrowego w Wojskowym Szpitalu
Klinicznym w Bydgoszczy. Byłam pacjentką z tzw. "listy cywilnej". Bardzo sobie
chwalę dwóch lekarzy (nazwisk publicznie nie ujawniam). Obaj profesjonaliści z
ludzkim podejściem do pacjenta. Nie było mowy o jakiejkolwiek łapówce. Byli
zażenowani, gdy wychodząc ze szpitala podziękowałam im kwiatami i koniaczkiem.
Pielęgniarki bardzo miłe (był wyjątek potwierdzający regułę),pomagały w każdej
sytuacji, do tego wspaniała rehabilitantka.Naprawdę nie przesadzam, pomijając
ból, cierpienie i rozłąkę (17 dni)z dziećmi, pobyt tam wspominam bardzo mile.
Jeśli chodzi o moją sprawność fizyczną - nie oszukujmy się, nigdy nie będzie
już tak, jak dawniej, tym bardziej, że czeka mnie protezoplastyka drugiego
biodra. Mimo to chodzę ( a było już tak, że nie mogłam chodzić),tańczę,
weszłam nawet na Trzy Korony - kogoś może śmieszyć radość ze zdobycia
"takiego" szczytu - ale dla mnie to dużo. Komuś, kto nie zna historii mojej
choroby trudno uwierzyć, że jestem po takiej operacji.

Pozdrawiam i życzę zdrowia
macierka

4. Data: 2007-07-11 14:44:23

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

m...@N...gazeta.pl wrote:
>Bardzo sobie
> chwalę dwóch lekarzy (nazwisk publicznie nie ujawniam).

A dlaczego nie, skoro dobrzy i nie łapowkarze?

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-07-11 15:05:46

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A,taką mam już zasadę:)

Pzdr
macierka

Nerki a "ostre" jedzenie...
Dziwne kryterium wykluczające dawce krwi...
okulista dla dziecka
Rak trzustki
skurcze, dretwnienie palcow, rak??? czym to sie objawia?