wyniki morfologii krwi - prosba o wyjasnienie

1. Data: 2004-08-14 15:01:22

Temat: wyniki morfologii krwi - prosba o wyjasnienie
Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
spytam po raz drugi, ale krocej - moze sie ktos zlituje i odpowie ;-)
Co oznaczaja stwierdzenia w wyniku morfologii krwi:
Flags and alarms - Morphology flags LL, LL1, suspected pathology: NRBCs.

Pozdrawiam,

Beata

2. Data: 2004-08-14 20:04:24

Temat: Re: wyniki morfologii krwi - prosba o wyjasnienie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Aug 2004 17:01:22 +0200, Beata wrote:

> spytam po raz drugi, ale krocej - moze sie ktos zlituje i odpowie ;-)
> Co oznaczaja stwierdzenia w wyniku morfologii krwi:
> Flags and alarms - Morphology flags LL, LL1, suspected pathology: NRBCs.

Jak dla mnie - nic. Nie zauważyłem poprzedniego posta, a w tym nie ma
żadnych danych.

Porozmawiaj z lekarzem, który zlecał morfologię. Morfologia tu BADANIE
DODATKOWE. I tak należy ją traktować. Leczy sie człowieka, a nie wyniki
badań.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-08-15 13:46:32

Od: Artur Makowski MD <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisał:

> [...]
>Co oznaczaja stwierdzenia w wyniku morfologii krwi:
>Flags and alarms - Morphology flags LL, LL1, suspected pathology: NRBCs.

NRBCs = Nucleated Red Blood Cell s

maszynka, ktora robiono 'pomiar' podejrzewa, ze w badanej krwi
wystepuje takie oto cus.

GG: 1420703

ICD-9,ICD-10,LEP: http://medyczne.com/

4. Data: 2004-08-15 16:47:03

Od: "Beata" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Makowski MD" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> maszynka, ktora robiono 'pomiar' podejrzewa, ze w badanej krwi
> wystepuje takie oto cus.
Bardzo dziekuje za obie wypowiedzi, ale jako czlek dociekliwy spytam
jeszcze - wystepowanie "takiego oto cus" jak NRBCs moze swiadczyc o...? :-)

pozdrawiam,
Beata

Jak pić wódkę żeby nie miec nudności?
spirytus salicylowy