wypadanie wlosow

1. Data: 2002-07-22 13:43:58

Temat: wypadanie wlosow
Od: l...@p...onet.pl (WhoKnows) szukaj wiadomości tego autora

mam 18 lat, postanowilem nosic dlugie wlosy, mimo iz jestem plci
meskej ;] podrosly mi troche - teraz maja tak z 15 cm. i tutaj pojawia
sie pewien problem. otoz po kazdym myciu, czy porzadnym czesaniu,
widze sporo wlosow na ubraniu - nie liczylem nigdy, nie jest ich jakas
zawrotna liczba, ale martwi mnie to. czy to normalne (wiek itd.)? jak
temu zaradzic? moze niektorzy pomysla, ze glupi jestem, ale... hmm....
no dla mnie wazne to jest ;) thx za wszelka pomoc.

WhoKnows

2. Data: 2002-07-22 14:15:36

Temat: Re: wypadanie wlosow
Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador WhoKnows escribió:

> moze niektorzy pomysla, ze glupi jestem, ale... hmm....
> no dla mnie wazne to jest ;) thx za wszelka pomoc.

Niezłym źródłem wiedzy jest http://regrowth.com/ - są tam informacje o
których nie ma pojęcia wielu dermatologów. Prowadzi ją John Ertel, jeden z
załozycieli grupy alt.baldspot.

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

3. Data: 2002-09-22 11:10:46

Od: "Krystyna Brzoza" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij przyjmowac jakies preparaty na wzmocnienie wlosow.A najlepiej
wyciag
> ze skrzypu polnego z witaminami.Poprawi to tez stan paznokci!
> Pozdr.
> Może Rutical?

Nadczynnosc tarczycy a terapia tlenowa.
poszukuje diagramow stomatologicznych