POMOCY! Szukam ludzi, ktorych dzieci mialy "szpotawosc nog"

1. Data: 2002-07-22 13:49:18

Temat: POMOCY! Szukam ludzi, ktorych dzieci mialy "szpotawosc nog"
Od: Sebulba <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 15 misieczne dziecko, ktore ma szpotawe kolana. Bylem u kilku
ortopedow i kazdy mowi co innego.
Nie wiem w jaki sposob to leczyc. Jesli mieliscie taki problem z dziecmi
lub spotkaliscie sie z taka wada bardzo prosze o pomoc.
tel. 604 978 514 lub dom. (22) 723 14 52

2. Data: 2002-07-22 19:30:18

Od: MarcinM <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-07-22 15:49, Użytkownik Sebulba napisał:
> [...]
> lub spotkaliscie sie z taka wada bardzo prosze o pomoc.
> tel. 604 978 514 lub dom. (22) 723 14 52

to pojedź na konsultację do ortopedii poznańskiej, tam będą widzieli co
z tym zrobić

MarcinM

3. Data: 2002-07-24 10:00:40

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebulba napisał/a :

> [...]
>lub spotkaliscie sie z taka wada bardzo prosze o pomoc.
>tel. 604 978 514 lub dom. (22) 723 14 52

Moze ja się nie znam, ale chyba szpotawość stóp a koślawość kolan.
Przynajmniej tak ma moje dziecko.
Mogę się wymienić doświadczeniami (6 lat walki, ale z małym skutkiem).
--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH i Ania (6,5)

wypadanie wlosow
Nadczynnosc tarczycy a terapia tlenowa.
poszukuje diagramow stomatologicznych
opryszczka a ciąża