zlamanie i odszkodowanie - troche NTG

1. Data: 2002-07-22 14:05:16

Temat: zlamanie i odszkodowanie - troche NTG
Od: "rbl" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jestem studentem i 3 tygodnie temu zlamalem reke przerwacajac sie na
rowerze. oplacalem ubezpieczenie na uniwerku i nie bardzo wiem jak podejsc
do sprawy ewentualnego odszkodowania. czy powinienem powiedziec lekarzowi,
ze zamierzem sie o nie ubiegac i poprosic o jakies specjalne zaswiadczenie?
jakie papierki beda mi jeszcze potrzebne i czy musze zawracac glowe
swiadkowi? wniosek chyba powinienem zlozyc na uczelni, chociaz tego rowniez
nie jestem pewien.

przepraszam za moja niewiedze, ale (na cale szczescie) nie mialem
jeszcze takich zmartwien. z gory dziekuje za rady

piotrek

2. Data: 2002-07-22 20:06:04

Temat: Re: zlamanie i odszkodowanie - troche NTG
Od: "Clio [bylo Iza]" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rbl" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do sprawy ewentualnego odszkodowania. czy powinienem powiedziec lekarzowi,
> ze zamierzem sie o nie ubiegac i poprosic o jakies specjalne

Zadne specjalne zaswiadczenie, zbieraj tylko wszystkie dokumenty doyczace
leczenia (karte, rentgeny itp.). Po zakonczeniu leczenia rozpoczynasz
ubieganie sie o odszkodowanie, lekarz wypisuje Ci taki papier o przebiegu
leczenia i aktulanym stanie zdrowia (jak do ZUS-to druk N-9, przynajmniej
tak jest dla pracujacych, pewnie dla studentow tez, dowiedz sie w ZUS-ie).

> jakie papierki beda mi jeszcze potrzebne i czy musze zawracac glowe
> swiadkowi?

Mozesz tylko zlozyc sam oswiadczenie, swiadek nie jest konieczny.

wniosek chyba powinienem zlozyc na uczelni, chociaz tego rowniez
> nie jestem pewien.

Spytaj, moze dziekanat zalatwia takie sprawy, jesli np. byles ubezpieczony w
PZU, to byc moze ze dadza Ci wniosek z wypelnionym numerem Twojej polisy i
pokieruja do wlasciwego inspektoratu.
Czy to ZUS, PZU czy inna firma ubezpieczeniowa, wszystkie zaczynaja dzialac
po zakonczeniu leczenia, musisz dostarczyc posiadana dokumentacje medyczna,
papier od lekarza (na wymganym druku badz dowolnym), stajesz przed komisja
lekarska i ewentualnie otrzymujesz odszodowanie.
Pozdrawiam
Iza

POMOCY! Szukam ludzi, ktorych dzieci mialy "szpotawosc nog"
wypadanie wlosow
Nadczynnosc tarczycy a terapia tlenowa.
poszukuje diagramow stomatologicznych
opryszczka a ciąża