wyprarzany syr....

1. Data: 2001-02-27 13:37:50

Temat: wyprarzany syr....
Od: Piotr Szyszka <s...@a...it.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ze smakoszy zna przepis na ******* wyprarzny syr *******
(slowackie maleco nieco)?
POlecam wszystkim smakosza ,choc niewiem jak to sie przuyrzadza ,to wiem
jedno smakuje bosko.

-SZYCHA-

1. Data: 2001-02-27 14:01:51

Temat: Re: wyprarzany syr....
Od: "Joanna Wysocka" <m...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam na syr prazeny/smazeny tez ze Slowacji
Bierzesz dosc grube plastry sera zóltego, obtaczasz w jajku i panierujesz
grubo, jak schabowe. No i smazysz. Wychodza jak kotlety z cieknacym w srodku
serem.
Cos takiego jadlam.
Za tydzien jade na narty do Czech. Sprawdze, czy tam tez jest cos podobnego.
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2001-02-27 16:05:16

Od: "Piotr Modzel" <p...@z...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna tez sekret mnicha podobnie jak kotlet mielony usmazyc, dodac zurawine
na slodko, pomidorek lub inne warzywko do smaku. W srodku miekkie i lejace,
na zewnatrz chrupiaca skórka. Pysznosci
Grubcio
Uzytkownik "Piotr Szyszka" <s...@a...it.pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
t.pw.edu.pl...

1. Data: 2001-02-28 09:28:49

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Wysocka wrote:

> [...]
> Cos takiego jadlam.
> Za tydzien jade na narty do Czech. Sprawdze, czy tam tez jest cos podobnego.

Jest ("smażeny syr", o ile dobrze pamiętam). Polecam. Aha, ser po
pastyrsku to jest to samo, ale jeszcze z szynką.

Ale w Polsce to nie wychodzi tak samo, bo ser jest jakiś inny. Podobno
powinien być mało tłusty. Jeśli ktoś znajdzie odpowiedni ser, to niech
się podzieli (wiem, że może być camembert, ale osobiście nie znoszę).
Ten czeski po usmażeniu jest prawie biały, a normalne sery polskie są
żółte i mają inną konsystencję...

Dorota, wielbicielka smażonego sera

1. Data: 2001-03-02 11:07:02

Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Szeliga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się podzieli (wiem, że może być camembert, ale osobiście nie znoszę).
> Ten czeski po usmażeniu jest prawie biały, a normalne sery polskie są

proponuje sprobowac z serem z OSM SANOK o nazwie kaszkawal jest to najmniej
tyusty ser 40% i prawie bialy o dobrej konstystencji
Bede probowal jeszcze z serem salami ww. OSM tez ma 40% ale barwe zolta
przy czym ma ekstra smak

pozdraiwam

pawel z rzeszowa

1. Data: 2001-03-02 11:08:26

Od: "pawel" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tyusty ser 40% i prawie bialy o dobrej konstystencji
> Bede probowal jeszcze z serem salami ww. OSM tez ma 40% ale barwe zolta

aha zapomnialem dodac ze slowacy to to samzoa na duzym ogniu i krotko tak
zeby panierke zelocic a ser nei wyplyna

1. Data: 2001-03-02 14:49:11

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pawel wrote:
> proponuje sprobowac z serem z OSM SANOK o nazwie kaszkawal jest to najmniej
> tyusty ser 40% i prawie bialy o dobrej konstystencji

Dzięki, na pewno spróbuję!

> Bede probowal jeszcze z serem salami ww. OSM tez ma 40% ale barwe zolta
> przy czym ma ekstra smak

A salami to nie jest czasem wędzony ser?

Dorota

1. Data: 2001-03-02 16:38:31

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| proponuje sprobowac z serem z OSM SANOK o nazwie kaszkawal jest to najmniej
| tyusty ser 40% i prawie bialy o dobrej konstystencji

O rany! To jeszcze kaszkawał produkują? Nigdzie w Warszawie nie widuję. Czy
ktoś z warszawiaków gdzieś go spotyka?

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-03-02 17:45:22

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nski...

> [...]
Czy
> ktoś z warszawiaków gdzieś go spotyka? --
> Konrad J. Brywczyński should it be implausible

A gdzie w 3mieście?
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-03-02 22:30:11

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

| A gdzie w 3mieście?

Czyżby był tylko na południowym wschodzie? Chyba będę musiał
prosić kolegę, żeby mi z Rzeszowa w paczkach przesyłał. :-)

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

Ciasto w mikroweli?
olej z pestek dyni
panierka
ges i takie tam troche dlugie ale warto :-)
sos rozmarynowy do jagnięciny