z kim..?

1. Data: 2000-01-03 15:03:00

Temat: Re: z kim..?
Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzynio Koziarek" <k...@c...pl> wrote in message
news:Q4Zb4.10137$N3.240081@news.tpnet.pl...
> ja moge byc twoim funflem :)
>
> mała napisał(a) w wiadomości: <84oagp$n4s$1@sklad.atcom.net.pl>...

dzieki
zastanowie sie
:)))

pozdrowki

mala

1. Data: 2000-01-03 15:03:56

Od: "mala" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@f...onet.pl> wrote in message

> Nie wydaje mi sie, zebys dobrze trafila. Bez obrazy dla pozostalych
> uczestnikow - tutaj nie nauczysz sie rozmawiac - co najwyzej grupa
> dyskusyjna jest to dobra lekcja w sztuce precyzowania wlasnych mysli i
> pogladow. A jesli chodzi o "przyjaciol" to bedziesz ich miala cala fure
> na pl.soc.seks.towarzyskie. :P
>
> Flyer

jak tylko tam
to chyba sobie daruje

pozdrowki

mala

1. Data: 2000-01-03 15:04:58

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"arfi" <a...@p...com> wrote in message
> hi
>
> twoje imie i data urodzenia zawieraja informacje o twojej przyszlosci
> przyslij mi scan swoich linii papilarnych i zdjecie twarzy i reszty
>
> rozwiaze twoje dylematy, opowiem ci o twojej przyszlosci ... powiem z
> kim masz sie zaprzyjaznic a z kim nie

a moze jeszcze
mam przyslac
adres, wymiary i kiedy jestem wolna?

mała

1. Data: 2000-01-03 15:05:41

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@c...pl> wrote in message
> Hey!
> wydaje mi sie, ze grupy dyskusyjne sa po to zeby pogadac.
> poza tym jest jeszcze irc, gdzie jest full ludzi chetnych na rozmowe
> zdarzaja sie chwile smutne i wesole, takie juz jest zycie
> a piesek to nie przyjaciel?
> jesli nie, to na pewno znajdziesz przyjaciela w niedlugim czasie (ktos z
> grupy na pewno zaproponuje Ci przyjazn)
> pa
> spider.

ktos z TEJ grupy?

niemozliwe

opzdrowki

mała

1. Data: 2000-01-03 15:06:17

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bary" <b...@k...net.pl> wrote in message

> piesek też człowiek, ale ja wole kotki...;)
>
> JAcEk
>

> ------
>
> "Czasami lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować"
> "Don't worry, be happy"

moj piesek mnie nie lubi

mała

1. Data: 2000-01-03 15:22:11

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "bary" <b...@k...net.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

> right... z tym że warto komuś czasem zaufać... z wiarą, że jest tym
>przyjacielem.. tak myślę...

Oj widzisz - zaufanie i wiara. Opoka, ktora niestety czasem rozsypuje
sie na milion kawalkow. Sprobowac znow komus zaufac pozniej jest ciezko
i to nawet bardzo.

>ale mogę się mylić zwłaszcza w dzisiejszym "nowoczesnym" świecie

Coz - ja do niego tez chyba(*) nie pasuje, albo moze inaczej - nie umiem
sie dopasowac czy moze nie chce... Ale samotnosc jest niestrawna dla
mozgu chyba wiekszosci ludzi i dlatego.. to co napisales - warto komus
czasem zaufac.

> double_right... można być samotnym wśród przyjaciół...

Widzisz - tu bym sie nie zgodzil. Wsrod przyjaciol nie moglbym byc
samotny - to w koncu _przyjaciele_. Cos wiecej niz znajomi czy
otaczajacy tlum w pracy, szkole.
Wlasnie o to mi chodzi - o pojmowanie slow "przyjazn, przyjaciel,
przyjaciolka".

(*) wiecej pewnie ntt wiedza ludzie, ktorz mnie znaja.
pzdr.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...Natura zawsze stoi po stronie zła

1. Data: 2000-01-03 17:28:59

Od: flyer <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mala wrote:

> jak tylko tam
> to chyba sobie daruje
>
> pozdrowki
>
> mala

Sorry, ale czasami zaczynam truc- musisz zrozumiec - to sie nazywa zramolenie.
:)))

1. Data: 2000-01-03 18:55:40

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktos z TEJ grupy?
> niemozliwe
Hmm... a nie mowilem?
zawsze sie ktos znajdzie...
pa
spider.

1. Data: 2000-01-03 18:55:42

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo wszyscy mnie maja za glupia smarkule
moze faktycznie sie tak zachowujesz, ze wszyscy o Tobie tak mysla? ;))
spider.

1. Data: 2000-01-03 20:08:09

Temat: Odp: z kim..?
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mała:
: bo wszyscy mnie maja za glupia smarkule

Wiec pewnie tak jest...? ;)))
A ile masz lat? Wiecej niz 17?

Pozdrawiam.
--