z powodu awarii komputera utraciłem informacje

1. Data: 2002-11-18 20:05:51

Temat: z powodu awarii komputera utraciłem informacje
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po malej przerwie. Mialem awarię kompa, a gdy wrocilem na grupę
okazało się, że nie widzę posta z informacją o castingu dla kandydatow na
prezenterów TV w Warszawie. Zamierzam wyslac zgloszenie :) dlatego jesli
ktos z Was ma gdzies tego posta i moglby mi go podesłac stawiam piwo :)
...ja się wcale nie chwalę ... ja poprostu niestety ... zgubiłem posta :)))
ot i taka to sprawa prosta :)

pozdrawiam
jano
GG 569279
j...@p...onet.pl

2. Data: 2002-11-18 22:24:06

Od: "Radzio" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu jano napisał(a):

> [...]
> mi go podesłac stawiam piwo :) ...ja się wcale nie chwalę ... ja
> poprostu niestety ... zgubiłem posta :))) ot i taka to sprawa prosta

Witam,

Może w archiwum Grupy coś znajdziesz ;)

Pozdrawiam,
Radzio

--
Radzio e-mail: d...@t...pl
"Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć".

3. Data: 2002-11-19 07:53:55

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź w google -> newsgroups (czy jakoś tak - jest zakładka służąca do
przeszukiwania zasobów grup dysk.)
PZ

4. Data: 2002-11-19 18:18:35

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)
Dzięki chłopaki ;)
... bo ja się wcale nie chwalę ... ja poprostu ... mam fajnych kolegów ... i
poszukam w archiwum postu :)))

5. Data: 2002-11-19 18:44:05

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jano" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć :)
> Dzięki chłopaki ;)
> ... bo ja się wcale nie chwalę ... ja poprostu ... mam fajnych kolegów ...
> poszukam w archiwum postu :)))
----------------------------------
Janusz!
Gdybyś przypadkiem nie miał ochoty szperać w archiwum, to po prostu kliknij:
http://www.integracja.org/2/ogloszenia/ogloszenia.ht
m i już masz wszystko co
Ci potrzeba...

Pozdrowienia
Zbig A Gintowt

6. Data: 2002-11-19 20:49:35

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Janusz!
> Gdybyś przypadkiem nie miał ochoty szperać w archiwum, to po prostu
> [...]

Heja ;)
Przypadkiem jeszcze nie szperalem w archiwum, więc twoj post nieprzypadkowo
mnie ucieszył :)))
Dzięki serdeczne ;)

jano
GG 569279