zadaszenie + hustawka

1. Data: 2004-06-01 06:46:40

Temat: zadaszenie + hustawka
Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do zrobienia kolo domu hustawke dla dziecka i zadaszenie

Szukam jakichs rysunkow projektow
Co do hustawki to chyba nie musze wiecej dodawac zreszta sam nie wiem jak to
zorbic.

Co do zadaszenia to sytuacja jest taka....
Stoja sobie dwa budynki jeden dlugi na 5 metrow drugi przylegajacy do niego
jest wysuniety do przodu na jakies 3 metry. Tesciowa wymyslila sobie by
powsatlu prostokat 5x3 zadaszyc.
Nie mam zupelnie pojecia jak to zorbic. Ma to sluzyc tylko i wylacznie po to
by mozna bylo sobie posiedziec w cieniu, jak pada deszcz to pod zadaszeniem
zrobic grila, oraz ewentualnie wywiesic pod zadaszeniem pranie jak pada
deszcz.
Licze na jakies pomysly i odnosniki zrysunkami projektami itp.

Pozdrawiam zielony w temacie :(
AJA