Porównanie zmywarek - co polecacie ?

1. Data: 2004-06-01 07:23:34

Temat: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze?ć,

Zamierzamy kupic zmywarkę i skłaniamy sie ku zmywarkom w klasie AAA, s?
droższe ale pewnie w perspektywie czasu oszczędniejsze.

Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?

Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
je kupić ?

Pozdrawiam
Irek i Dorota

1. Data: 2004-06-01 15:48:00

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS <i...@d...com.pl> napisał(a):

> [...]
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto

Im dłużej będziesz porywnywał, tym gorszą kupisz :)
Ja bym tam nic nie porównywał i od razu kupił optymalną, czyli Boscha lub
Siemensa. No chyba, że stać Ciebie na Miele:)

1. Data: 2004-06-01 17:30:58

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Witam,
co tu duzo mowic, jak macie kase to Bosch klasa AAA i nie bedziecie zalowac.
Tez pare miesiecy temu mialem podobny dylemat, wybralem Boscha, znajomi pare
dni po moim zakuoie zakupili Aristona i teraz chcą sie zamienic :)

pawelWN

1. Data: 2004-06-02 06:51:11

Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <i...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Cze?ć,
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Również od ponad roku użytkuję Boscha do zabudowy (AAA). Polecam - jeden z
najlepszych zakupów w moim mieszkaniu. Ma wszystko, co chciałem, aby
zmywarka miała, i jak na razie zero problemów.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-06-02 07:52:18

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzice maja Bosha od 8-10 lat (taki wypasiony model) i dziala swietnie

sam kupilem Siemensa i tez jestem b.zadowolony ale mam go od 3 miesiecy wiec
trudno cos powiedziec.

podobno to jeden koncern

musta

1. Data: 2004-06-02 08:13:11

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> [...]
> swietnie
>
> sam kupilem Siemensa i tez jestem b.zadowolony ale mam go od 3

Oglądałem Simensy i są jednak droższe od Boscha. Tak więc chyba bedę
decydował sie na Boscha...

Pozdr. Irek

1. Data: 2004-06-02 08:46:55

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglądałem Simensy i są jednak droższe od Boscha. Tak więc chyba bedę
> decydował sie na Boscha...

Ja tez chcialem Bosha ale akurat byl Siemens z "zeszlorocznej kolekcji" za
50% ceny

i tylko powinowactwo z Boshem mnie przekonalo :-)

musta

1. Data: 2004-06-02 10:03:23

Od: "RafałB" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto

Osobiscie ma Siemensa, jest ok. Warto sie zastanowic nad AEG jest to marka
mniej znana od Simensa lub Bosch ale rownie dobra a moze nawet lepsza.
Wspolczesna dobra zmywark klasy AAA kosztuje ok. 3k. Drozsze maja szereg
bajerow np
OptisensorII w produktach BSH. (nie warto)
Program do plukani delikatnego szkla (moze)
kosze rackmatik (warto)
trzecie ramie ntryskowe i oswietlenie wnetrza (AEG).
Smeg i Miele maja system suszenia wywiewowy, czyli wilgotne powietrza usuwa
sie z wnetrza - moze nie sluzyc frontom meblowym.
BSH i AEG susza kondensacyjnie, w sciance wbudowany jest wymienik ciepla i
na nim wykrapla sie woda.

Polecam zmywarki ze zintegrowanym panele tzn. widocznym dopiero po otwarciu.
Nie widac ze sprzet jest z innej bajki :-). BSH i AEG maja teraz taki
gadzet, spotcontrol dioda laserowa swieci na podloge pod zmywarka, inforujac
nas o tym ze dziala.

Miele jest dobre ale b.drogie, zasadnicza roznica miedzy BSH,AEG i Miele to
niestty cena.
Smega ja osobiscie nie szanuje, pod tanimi markami tj. Whirpool, ariston,
gorenie kryja sie produkty smega z przed 2-5 lat. zapewne znajduja
zadowolonych klietow - ja odradzam.
Electrolux od niedawna ma znosne zmywarki - ale uwazam ze warto dolozyc
kilka stow i kupic AEG (ta marka rowniez nlezy do Electroluxa)

mam nadzieje ze bedzie to zmywarka do zabudowy...

RafalB

ps. Serwis FIRMOWY BSH (nie "autoryzowany") ma wszystkie serwisy pod soba i
jest naprawde super (w Warszawie). Jesli w twoim miescie nie ma serwisu
firmowego to nedza taka jak u wszytkich.

1. Data: 2004-06-03 07:00:05

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

RafałB wrote:
> [...]
> usuwa sie z wnetrza - moze nie sluzyc frontom meblowym.
> BSH i AEG susza kondensacyjnie, w sciance wbudowany jest wymienik

Dzięki wielkie za wszelkie rady. Swój wybór zawęziłem obecnie do Bosch
i Siemens (raczej Bosch bo jest raczej tańszy) ... teraz musimy
przemyśleć który model i ..... wielkie zmywanie :-)

Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie uwagi.

Pozdr. Irek

1. Data: 2004-06-05 13:57:18

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresuje sie Boshem AAA
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_bg
xwqp3d&p=423&x=bo

ok. 1800 zl

lub innymj Boschem
tez AAA

http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_bg
xwqp3d&p=781&x=bo

ok. 1700 zl

Taniej Boscha AAA chyba nigdzie sie nie dostanie. Dodatkowo w Centrum200
mozna sie potargowac o nizsza cene i transport gratis.

zadaszenie + hustawka
Wykladzina - najtansza
Re: Wanna - naro&#380;na czy prosta
Wymiana kuchni - problem z rurami