Strona główna Grupy pl.rec.dom Porównanie zmywarek - co polecacie ?

Grupy

Szukaj w grupach

 

Porównanie zmywarek - co polecacie ?

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2004-06-01 07:23:34

Temat: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze?ć,

Zamierzamy kupic zmywarkę i skłaniamy sie ku zmywarkom w klasie AAA, s?
droższe ale pewnie w perspektywie czasu oszczędniejsze.

Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?

Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
je kupić ?


Pozdrawiam
Irek i Dorota

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-01 15:48:00

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS <i...@d...com.pl> napisał(a):

> Cze?ć,
>
> Zamierzamy kupic zmywarkę i skłaniamy sie ku zmywarkom w klasie AAA, s?
> droższe ale pewnie w perspektywie czasu oszczędniejsze.
>
> Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
> czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Im dłużej będziesz porywnywał, tym gorszą kupisz :)
Ja bym tam nic nie porównywał i od razu kupił optymalną, czyli Boscha lub
Siemensa. No chyba, że stać Ciebie na Miele:)

>
>
> Pozdrawiam
> Irek i Dorota


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-01 17:30:58

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Witam,
co tu duzo mowic, jak macie kase to Bosch klasa AAA i nie bedziecie zalowac.
Tez pare miesiecy temu mialem podobny dylemat, wybralem Boscha, znajomi pare
dni po moim zakuoie zakupili Aristona i teraz chcą sie zamienic :)

--
pozdrawiam
pawelWN


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-02 06:51:11

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "IKS" <i...@d...com.pl> napisał w wiadomości
news:c9hatm$amc$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Cze?ć,
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Również od ponad roku użytkuję Boscha do zabudowy (AAA). Polecam - jeden z
najlepszych zakupów w moim mieszkaniu. Ma wszystko, co chciałem, aby
zmywarka miała, i jak na razie zero problemów.
Pozdrawiam,
Marcin

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-02 07:52:18

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzice maja Bosha od 8-10 lat (taki wypasiony model) i dziala swietnie

sam kupilem Siemensa i tez jestem b.zadowolony ale mam go od 3 miesiecy wiec
trudno cos powiedziec.

podobno to jeden koncern

musta


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-02 08:13:11

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> rodzice maja Bosha od 8-10 lat (taki wypasiony model) i dziala
> swietnie
>
> sam kupilem Siemensa i tez jestem b.zadowolony ale mam go od 3
> miesiecy wiec trudno cos powiedziec.
>
> podobno to jeden koncern
>
> musta

Oglądałem Simensy i są jednak droższe od Boscha. Tak więc chyba bedę
decydował sie na Boscha...

Pozdr. Irek

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-02 08:46:55

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglądałem Simensy i są jednak droższe od Boscha. Tak więc chyba bedę
> decydował sie na Boscha...

Ja tez chcialem Bosha ale akurat byl Siemens z "zeszlorocznej kolekcji" za
50% ceny

i tylko powinowactwo z Boshem mnie przekonalo :-)

musta


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-02 10:03:23

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "RafałB" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzamy kupic zmywarkę i skłaniamy sie ku zmywarkom w klasie AAA, s?
> droższe ale pewnie w perspektywie czasu oszczędniejsze.
>
> Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
> czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
> je kupić ?

Osobiscie ma Siemensa, jest ok. Warto sie zastanowic nad AEG jest to marka
mniej znana od Simensa lub Bosch ale rownie dobra a moze nawet lepsza.
Wspolczesna dobra zmywark klasy AAA kosztuje ok. 3k. Drozsze maja szereg
bajerow np
OptisensorII w produktach BSH. (nie warto)
Program do plukani delikatnego szkla (moze)
kosze rackmatik (warto)
trzecie ramie ntryskowe i oswietlenie wnetrza (AEG).
Smeg i Miele maja system suszenia wywiewowy, czyli wilgotne powietrza usuwa
sie z wnetrza - moze nie sluzyc frontom meblowym.
BSH i AEG susza kondensacyjnie, w sciance wbudowany jest wymienik ciepla i
na nim wykrapla sie woda.

Polecam zmywarki ze zintegrowanym panele tzn. widocznym dopiero po otwarciu.
Nie widac ze sprzet jest z innej bajki :-). BSH i AEG maja teraz taki
gadzet, spotcontrol dioda laserowa swieci na podloge pod zmywarka, inforujac
nas o tym ze dziala.

Miele jest dobre ale b.drogie, zasadnicza roznica miedzy BSH,AEG i Miele to
niestty cena.
Smega ja osobiscie nie szanuje, pod tanimi markami tj. Whirpool, ariston,
gorenie kryja sie produkty smega z przed 2-5 lat. zapewne znajduja
zadowolonych klietow - ja odradzam.
Electrolux od niedawna ma znosne zmywarki - ale uwazam ze warto dolozyc
kilka stow i kupic AEG (ta marka rowniez nlezy do Electroluxa)

mam nadzieje ze bedzie to zmywarka do zabudowy...

RafalB

ps. Serwis FIRMOWY BSH (nie "autoryzowany") ma wszystkie serwisy pod soba i
jest naprawde super (w Warszawie). Jesli w twoim miescie nie ma serwisu
firmowego to nedza taka jak u wszytkich.




› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-03 07:00:05

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

RafałB wrote:
> Osobiscie ma Siemensa, jest ok. Warto sie zastanowic nad AEG jest to
> marka mniej znana od Simensa lub Bosch ale rownie dobra a moze nawet
> lepsza. Wspolczesna dobra zmywark klasy AAA kosztuje ok. 3k. Drozsze
> maja szereg bajerow np
> OptisensorII w produktach BSH. (nie warto)
> Program do plukani delikatnego szkla (moze)
> kosze rackmatik (warto)
> trzecie ramie ntryskowe i oswietlenie wnetrza (AEG).
> Smeg i Miele maja system suszenia wywiewowy, czyli wilgotne powietrza
> usuwa sie z wnetrza - moze nie sluzyc frontom meblowym.
> BSH i AEG susza kondensacyjnie, w sciance wbudowany jest wymienik
> ciepla i na nim wykrapla sie woda.

Dzięki wielkie za wszelkie rady. Swój wybór zawęziłem obecnie do Bosch
i Siemens (raczej Bosch bo jest raczej tańszy) ... teraz musimy
przemyśleć który model i ..... wielkie zmywanie :-)

Jeszcze raz wielkie dzięki za wszelkie uwagi.

Pozdr. Irek

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2004-06-05 13:57:18

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresuje sie Boshem AAA
http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_bg
xwqp3d&p=423&x=bo

ok. 1800 zl

lub innymj Boschem
tez AAA

http://www.centrum2000.com.pl/wip02/w/w.php?id=c2_bg
xwqp3d&p=781&x=bo

ok. 1700 zl

Taniej Boscha AAA chyba nigdzie sie nie dostanie. Dodatkowo w Centrum200
mozna sie potargowac o nizsza cene i transport gratis.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

zadaszenie + hustawka
Wykladzina - najtansza
Re: Wanna - naro&#380;na czy prosta
Wymiana kuchni - problem z rurami
Podloga drewniania

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Wyłącznie sterownika po sezonie grzeczym - wyłączacie ?
Wholesale Cheap D&G HandBags Burberry Handbag Chanel Handbag Hermes Handbag LV Handbag Prada Handbag Chloe Handbag Coach Handbag Fendi Handbag Gucci Handbag www.topwholesaler168.co
wholesale Air Max 2015 Shoes Air Jordan 29 Shoes www.topwholesaler168.co
Free sex movie.reliable!!!
Cheap Gucci Shoes Tod's Shoes Hermes Shoes D&G Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes Bally Shoes wholesale www.topwholesaler168.co

zobacz wszyskie »



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X