zadziwiające zachowanie kobiet

11. Data: 2009-02-23 17:25:20

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 15:16, glob <r...@g...com> wrote:
> Atlantis napisał(a):
> Kobieta wtenczs naprawde czuje się kobietą jak się poświęca,wiec
> lepiej być egocentrykiem do kobiet,gdyż umożliwisz im wypełnienie ich
> kobiecych powinności,poczują się spełnione w swojej roli.Tak jak
> napisałeś, ci nie patrzący z troską w strone kobiet mieli większe
> powodzenie.A im bardziej kobieta bredzi ,że jesteś egoistą,to tym
> bardziej nim bądz.

I wtedy odniesie sukces jak ty?
:-/

12. Data: 2009-02-23 17:43:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl wrote:
Tak ,baby wariują na moim punkcie ,i ciągle Mi wmawiają, że jestem
nadpobudliwy seksualnie, ale ja w tej materii nie korzystam ,bo mam
ważniejsze sprawy na głowie ,trudne do pogodzenia z rodziną itd.

13. Data: 2009-02-23 18:36:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" napisał:

> eeee tam, kontr-przykład - Marcinkiewicz,
> grzeczny chlopiec, nie bije kobiet
> a znalazl sobie nową panne

Ona go sobie znalazła. Blachara.

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2009-02-23 18:38:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Esmeralda" napisał:

> może właśnie ci faceci szukają nieodpowiednich kobiet, może takich,
> które są mniej wykształcowe od nich, powiedzmy palą i zdarza im się
> zakląć pod nosem?

A powinni szukać w końcowych klasach żeńskich szkół z pełnym rygorem.

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2009-02-23 19:14:11

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Esmeralda pisze:

> kobiet, może takich, które są mniej wykształcowe od nich, powiedzmy palą i
> zdarza im się zakląć pod nosem?

mniej wykształcone = palą i klną?

Nieźle się robi na tej grupie ;)

Ewa

16. Data: 2009-02-23 19:15:08

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Blachara.

Co to znaczy?

Ewa

17. Data: 2009-02-23 19:15:19

Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Po pierwsze - to co Ty uważasz za zachowania "bydlęce" wcale takimi być
> nie musi, kwestia interpretacji - może to po prostu przejaw pewności
> siebie. Za mało przykładów podałeś na to bydlęce zachowanie, tylko od
> razu je nazwałeś.

Hmm... Usunąłem moją wiadomość domyślając się jaka dyskusja może się z
tego rozwinąć, ale skoro parę osób zdążyło odpowiedzieć nie mam wyjścia. :)
Co miałem na myśli? Kilka przykładów podawałem:
- Kompletny brak kultury osobistej polegający np. na używaniu
przekleństw, zwłaszcza jednego (najpopularniejszego w polskiej mowie
rynsztokowej, importu z łaciny zresztą) w roli znaków interpunkcyjnych.
Odnoszę wrażenie, że dla naprawdę sporej grupy kobiet facet
przeklinający podniesionym głosem jest bardziej męski.
- Agresja skierowana przeciw całemu światu - przypakowany goryl młócący
pięściami jest szczególnie atrakcyjny
- Alkoholizm, a właściwie jego brak. Zauważyłem, że kobiety wybierają
sobie za partnerów facetów pijących. A może inaczej: ignorują
niepijących, jakby naprucie się na imprezie potęgowało męskość.
- Wykształcenie i kultura osobista nie ma wielkiego znaczenia - byle
dresiarz idiota bez matury (o ile cechuje się wyżej wymienionymi
cechami) jest atrakcyjniejszą partią niż spokojny i kulturalny inteligent.

Dodam, że zauważam ten schemat u całkiem sporej grupy kobiet, nawet tych
(jak mogłoby się wydawać) inteligentniejszych, studiujących. W gimnazjum
takie zachowanie jeszcze jakoś mógłbym wytłumaczyć, ale tutaj już nijak
nie mogę znaleźć odpowiedzi.

> A może wręcz przeciwnie? Przy facecie pewnym siebie kobieta czuje się
> bezpieczniej, niż przy zalęknionym milczku z podwiniętym ogonem, bo w
> razie czego ją obroni.

Albo skatuje. Przecież już na wczesnym etapie widać pewne niepokojące
objawy jeśli koleś nie potrafi potrafi wytrzymać bez alkoholu do
południa, na imprezach spija się w trupa, a co chwilę odznacza się
agresją skierowaną przeciw całemu światu.
Wybacz, ale gdzie my żyjemy? W dżungli czy w cywilizacji? Jeśli w
cywilizacji, to czemu na szczycie nie stoi człowiek cywilizowany, a
prymitywny "goryl"?

> Jeśli tak, to na pewno nie dostaje kosza z powodu tych zasad, tylko
> _pomimo_ nich. Z innego powodu nie podoba się kobiecie.

Raczej nie - to co idzie po "ale" jest zazwyczaj zwykłą wymówką. :)

> Bzdura. Na podstawie własnych obserwacji? A może ci z dobrym wychowaniem
> mają szanse po prostu u fajniejszych kobiet? Źle szukają?

Zdefiniuj "fajniejszą kobietę". Jak mówiłem kiedyś jeszcze myślałem, że
na wyższych uczelniach to wygląda inaczej. Ale gdzie tam - kolegów z
roku się zwykle ignoruje kosztem jakichś podejrzanych cwaniaczków. ;)

18. Data: 2009-02-23 19:19:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<m...@o...eu>

> Co to znaczy?

http://www.miejski.pl/slowo-Blachara
(czas wyszukiwania: 0,21 sek. :)

Saulo

19. Data: 2009-02-23 19:21:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> mniej wykształcone = palą i klną?
> Nieźle się robi na tej grupie ;)

Następna z żelazną logiką? Tam przecinek był.

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2009-02-23 19:23:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Atlantis pisze:

> - Alkoholizm, a właściwie jego brak. Zauważyłem, że kobiety wybierają
> sobie za partnerów facetów pijących.

Nie rozumiem tych dwóch zdań łącznie.

> [...]
> dresiarz idiota bez matury (o ile cechuje się wyżej wymienionymi
> cechami) jest atrakcyjniejszą partią niż spokojny i kulturalny inteligent.

Pozwolę sobie na domysły: albo obracasz się wśród nieodpowiedniego
towarzystwa, albo źle oceniasz sytuację, w tym siebie.

> Wybacz, ale gdzie my żyjemy? W dżungli czy w cywilizacji? Jeśli w
> cywilizacji, to czemu na szczycie nie stoi człowiek cywilizowany, a
> prymitywny "goryl"?

Na szczycie czego? Ja nie znam żadnego muskularnego pijaka, który by się
cieszył moim zaufaniem, sympatią itd. Co więcej - ja chyba w ogóle nie
znam osobiście kogoś takiego (musiałabym długo szukać).

> Zdefiniuj "fajniejszą kobietę". Jak mówiłem kiedyś jeszcze myślałem, że
> na wyższych uczelniach to wygląda inaczej. Ale gdzie tam - kolegów z
> roku się zwykle ignoruje kosztem jakichś podejrzanych cwaniaczków. ;)

To, że kobieta jest na wyższej uczelni, jeszcze nie oznacza, że jest
"fajniejsza". Owszem, prawdopodobieństwo powinno być większe, że będzie
inteligentniejsza, wyznawała jakieś wyższe wartości itd, ale różnie z
tym bywa, zwłaszcza na pierwszym roku. ;)

Ewa

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)