zagadka na piątkowe popołudnie

11. Data: 2010-04-25 19:58:13

Temat: Re: zagadka na piątkowe popołudnie
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Osobnik płynie łódką POD PRĄD po rzece. Rzeka płynie z szybkością 3
> km/h, a szybkość osobnika względem prądu rzeki wynosi 4.5 km/h.
> Po drodze kapelusz wypadł mu do rzeki i zdał sobie z tego sprawę po 45
> minutach. Natychmiast zawraca (pomijamy tu przyspieszenie itd). W ile
> czasu dopłynie do swojego kapelusza?
> I tu chodzi o to że to zadanie nie jest do obliczeń tylko na logikę.

No ale po ilu minutach kapelusz się o jakąś gałąź zahaczył? ;)

Ewa

12. Data: 2010-04-26 07:57:24

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasu dopłynie do swojego kapelusza?
> I tu chodzi o to że to zadanie nie jest do obliczeń tylko na logikę.

A kto siedział w kapeluszu i ile dawał pod prąd ?
Moja świnka morska dałaby co najmniej 0,5km/h, jakby jej wystawić na zachętę
zielonego ogórka to zależy, czy kierunek wiatru byłby z prądem, czy pod
prąd,
ale w optymalnych warunkach toby myślę, dała nawet 1,5km/h.

Myślę jednak, że nie ma się co chwalić, świnka Ikselki, gdyby
Ikselka taką miała, na pewno byłaby szybsza ehhh ...

13. Data: 2010-04-26 08:04:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 09:57:24 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
>
> Myślę jednak, że nie ma się co chwalić, świnka Ikselki, gdyby
> Ikselka taką miała, na pewno byłaby szybsza ehhh ...

Psy na pewno. Wodołazy dobrze pływają. Świnek morskich nie hoduję - dorośli
poważni ludzie hodują duże psy, nie świnki morskie.

14. Data: 2010-04-26 08:27:05

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psy na pewno. Wodołazy dobrze pływają. Świnek morskich nie hoduję -
> dorośli
> poważni ludzie hodują duże psy, nie świnki morskie.

Miałem psa małego, kudłatego, oczu zza kudłów nie było widać, ale duszę
miał kochajacą i bohaterską. Gdy szedłem do rzeki psina zaczynała krzyczeć,
gdy zapiąłem go za krzakiem wikliny skakał do góry, aby widzieć, czy nie idę
do wody, a gdy stało się najstraszniejsze do niego - wyrwał krzak wikliny z
korzeniem i przybiegł mnie ratować.
Plażowicze nie posiadali się ze zdumienia, nie miał na wysokość więcej
jak 24 cm.

bez WOKa ani kroka...
Re: Robakks gada ze zdumionym o 1'0
O SOBIE