zakochałam się, ale wszystko po rosyjsku:(

1. Data: 2007-02-09 14:18:38

Temat: zakochałam się, ale wszystko po rosyjsku:(
Od: h...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

http://zela.ru/root/models/1507/

ktoś pomoże?..

bo ja rosyjskiego nipanimaju i to że tak powiem ni w ząb....

a to taki śliczne.

proszę o pomoc! będę wdzięczna po grób

ań.

2. Data: 2007-02-09 14:42:00

Temat: Re: zakochałam się, ale wszystko po rosyjsku:(
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@w...pl napisał(a):
> http://zela.ru/root/models/1507/
>
> ktoś pomoże?..
>
> bo ja rosyjskiego nipanimaju i to że tak powiem ni w ząb....

Ja mam rosyjski na twoim poziomie ;) ale ten konkretny model to w ciagu
jak dla mnie 2 lat byl w jakiejs polskiej gazecie... wiec tlumaczeni
swoja droga, a poszukac wersji polskiej tez mozna...
Ja wiecej niestety nie pomoge, bo choc gazete moze i mam to nie w
warszawie :(

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

3. Data: 2007-02-09 14:50:40

Od: "InterLady BeAta \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na sto procent to bylo w polskim czasopismie,moze ktos skojarzy.
Pusia

4. Data: 2007-02-09 14:55:32

Od: "hati" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za otuchę ;)

pozdrawiam i czekam na kogoś kto może skojarzy...

ań.

5. Data: 2007-02-09 23:00:57

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to :)
jutro zrobię fotę i podeślę

A.

6. Data: 2007-02-10 09:10:33

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-02-2007 o 15:18:38 <h...@w...pl> napisał:

> http://zela.ru/root/models/1507/
>
> ktoś pomoże?..
>
> bo ja rosyjskiego nipanimaju i to że tak powiem ni w ząb....

> [...]

wrzuc adres w tłumacza stronek
http://babel.altavista.com/
a rosyjskiego mozna tam przetlumaczyc tylko na angielski :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

7. Data: 2007-02-10 10:50:00

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):

> wrzuc adres w tłumacza stronek
> http://babel.altavista.com/
> a rosyjskiego mozna tam przetlumaczyc tylko na angielski :)

Ja bym nie ryzykowala ;) Kiedys tlumaczyłam cos w obie strony tzn. z
polskiego na jakis i to co mi zwrocil spowrotem z jakiegos na polski...
no i wyszlo ciekawie... wiec co do takiego rozwiazania mam duze
watpliwosci ;)

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

8. Data: 2007-02-10 10:58:22

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam to :)
jutro zrobię fotę i podeślę

To ja też poproszę, bo choc rosyjski znam to jednak po co się przemęczac
;-)))

st.

9. Data: 2007-02-10 11:46:35

Od: "Mylum" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

opis i schemat poszukiwnej bluzeczki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d028a7a4f2
dc58e7.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c994d081b7
e39a53.html

pozdrawiam
A.

10. Data: 2007-02-10 12:25:54

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-02-2007 o 11:50:00 Seremity (Wa-wa, Lodz)
<robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> napisał:

> [...]
> polskiego na jakis i to co mi zwrocil spowrotem z jakiegos na polski...
> no i wyszlo ciekawie... wiec co do takiego rozwiazania mam duze

jakis czas temu z Olą kroowką tlumaczylysmy tak wzorek sukienki z
hiszpanskiego. poszlo dobrze, nawet bardzo dobrze, wiec ja mam pozytywne
doswiadczenia z tym tlumaczem :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://wroclawianki.art.pl

coś dla ciebie
jak usunąć
prośba
[inne] Instrukcja obsługi maszyny dziewiarskiej.
[xxx] prośba o schematy