zakochałem sie czy nie?

1. Data: 2004-07-01 07:42:07

Temat: zakochałem sie czy nie?
Od: "katrel" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 18 lat, jestem przedstawicilem płci męskiej. kilka dni temu poznałem
dziewczyne która bardzo mi się spodobała...widzielismy sie na 2 imprezach co
prawda krótko...cały czas wysyłamy do siebie sms-y. mój problem polaga na tym
ze nie jakos bardzo nie pragne sie z nia spotkac (po prostu mnie do tego az tak
nie ciagnie) a jednak kiedy ona ma jakies przerwy w pisaniu sms to jestem
smutny i mysle ze juz nie chce ze mna rozmawiac, nie wiem czy to miłość czy
zauroczenie , pomóżcie!! co mam robić>?
bede wdzieczny za listy

1. Data: 2004-07-01 08:35:45

Temat: Re: zakochałem sie czy nie?
Od: Beiru <b...@t...wpk> szukaj wiadomości tego autora

katrel:

> nie wiem czy to miłość czy
> zauroczenie

poprostu ci sie nudzi.
--
Beiru /Strona apm i appm -> http://uczucia.com.pl/
/Jak pisac posty -> http://jak.uczucia.com.pl/

"Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa."

1. Data: 2004-07-01 08:56:46

Od: "Roasted_Bagel" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie ciagnie) a jednak kiedy ona ma jakies przerwy w pisaniu sms to jestem
> smutny i mysle ze juz nie chce ze mna rozmawiac, nie wiem czy to miłość

Przejawiasz oznaki uzaleznienia od SmSow, zacznij jezdzic na rowerze.

1. Data: 2004-07-01 09:01:10

Od: "Andrew" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez takie cos przezywalem niedawno.

I dokladnie tak samo jak ty spotykalem sie z nia rzadko. Moze 4 spotkania w
miesiacu byly.

Moim zdaniem to zauroczenie ewentualnie fascynacja.

Masz zamiar sie z nia spotykac czy juz nie ?

Mi to przeszlo bo poznalem inna dziewczyne w ktore sie chyba zakochalem wiec
tamtej moje fascynacji juz jakby nie ma.

pozdr.

1. Data: 2004-07-01 09:28:34

Od: "L.D." <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katrel" <k...@o...pl>
> mam 18 lat, jestem przedstawicilem płci męskiej.

przedstawiciel zwykle ma jakies dokumenty uwierzytelniajace i upoważnienia
czy tobie "płeć męska" udzielila takowych czy po prostu jestes
samozwańcem i uzurpatorem ? hę?

to istotne w tej sprawie ......

to co piszesz trzyma sie kupy :

>kilka dni temu poznałem dziewczyne która bardzo mi się spodobała...

> mój problem polaga na tym ze nie jakos bardzo nie pragne sie z nia
spotkac
> (po prostu mnie do tego az tak nie ciagnie)

Mysle ze sprawa jest prosta :
jestes w niej bardzo zakochany ... tylko ze po prostu ona jakos cie nie
pociąga
wlasciwie wszyscy tak mamy ;)

> co mam robić

zachowac luz i zimną krew
"po prostu" kochaj ją dalej ale sie z nią nie spotykaj
i wszystko bedzie grało bo ona ci sie podoba
a spotykac sie nie musisz bo przeciez cie nie ciagnie

> jednak kiedy ona ma jakies przerwy w pisaniu sms to jestem
> smutny i mysle ze juz nie chce ze mna rozmawiac

taka sobie mala proznosc , chcesz byc adorowany , obtancowywany
ale nawet ci sie z nia nie chce spotkac
no i gdy ona przestaje do ciebie smsowac ten taki glodzik pieszczot
sie odzywa. Wylecz go autentycznym kontaktem

L.D.

1. Data: 2004-07-01 12:06:54

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katrel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie ciagnie) a jednak kiedy ona ma jakies przerwy w pisaniu sms to jestem
> smutny i mysle ze juz nie chce ze mna rozmawiac, nie wiem czy to miłość

Miłość to na pewno nie jest. Miłość nie rodzi się tak szybko, do niej trzeba
dojrzeć. Mogłeś się w niej zakochać, ale (jeszcze) jej nie kochasz. Między
słowem zakochanie, a słowem Miłość jest ogromna różnica.
Paula

1. Data: 2004-07-01 12:27:12

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dojrzeć. Mogłeś się w niej zakochać, ale (jeszcze) jej nie kochasz. Między
> słowem zakochanie, a słowem Miłość jest ogromna różnica.

Mniej więcej tak zrozumiałem Twoje słowa:
To jeszcze nie dziumbdzianbie tylko bumbolenie. Między słowem dziumbdzianie
a słowem bumbolenie jest ogromna różnica.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-07-02 00:22:31

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"katrel" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
> nie ciagnie) a jednak kiedy ona ma jakies przerwy w pisaniu sms to jestem
> smutny i mysle ze juz nie chce ze mna rozmawiac, nie wiem czy to miłość

Jak zrobi ci laske, to bedziesz wiedzial co to jest....
I czy w ogole jest czegos warta
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-07-02 20:52:38

Od: "T.N." <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co mam robić>?

Kupić piwo i obejrzeć mecz.

--
T.N.

1. Data: 2004-07-02 21:15:04

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To jeszcze nie dziumbdzianbie tylko bumbolenie. Między słowem
dziumbdzianie
> a słowem bumbolenie jest ogromna różnica.

Tak, dokładnie to miałam na myśli :P
Paula

Happy!
Pedofilia. Granice człowieczeństwa a tolerancja dla choroby.
PYZOL!
Jak mu pomóc
Moja mama, moja siostra i jej nowonarodzone dziecie