zakupy a zdrowy rozsądek

321. Data: 2007-11-15 17:11:32

Temat: Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Duży biust, który jest wypchnięty, ba, wywalony na pierwszy plan kojarzy
> mnie się z Dodopodobnymi. Nie duży biust, sam w sobie.

aha. to trzeba było tak napisać.

-- kasica

322. Data: 2007-11-15 17:13:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Ty nie, ale inny używają takiego okreslenia
> cyt"Agata Maroń trener, doradca wizerunku, kolorystka
> Jak się ubrać, żeby seksowny dekolt nie stał się zbyt wulgarny"

no tu to akurat mowa o dekolcie, nie o biuście. chyba Ci się
myli jedno z drugim :)

-- kasica

323. Data: 2007-11-15 17:13:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:

> aha. to trzeba było tak napisać.

Myslałam, że napisałam;-)

--

Gosia

324. Data: 2007-11-15 17:15:03

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:

> no tu to akurat mowa o dekolcie, nie o biuście. chyba Ci się
> myli jedno z drugim :)

Sobie dzisiaj pogadamy;-))))
--

Gosia

325. Data: 2007-11-15 17:16:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Myslałam, że napisałam;-)

cytuję: "ja akurat uważam, że mega cyc, jest po prostu wulgarny.
Zaznaczam, ze nie ma na mysli mega biustu mam karmiących."

-- kasica

326. Data: 2007-11-15 17:29:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:
> cytuję: "ja akurat uważam, że mega cyc, jest po prostu wulgarny.
> Zaznaczam, ze nie ma na mysli mega biustu mam karmiących."

Oki, napisałam niezrozumiale.
--

Gosia

327. Data: 2007-11-15 17:31:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa pisze:
> Myslałam, że napisałam;-)
> cytuję: "ja akurat uważam, że mega cyc, jest po prostu wulgarny.
> Zaznaczam, ze nie ma na mysli mega biustu mam karmiących."

Masz rację żle się wyraziłam.

--

Gosia

328. Data: 2007-11-15 22:11:18

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka pisze:
> Hej,
>
> jak to jest u Was?
> macie jakis limit miesięczny przeznaczony na zakupy 'babskich niepotrzebnych
> potrzeb"?
> i czy kiedyś jest koniec tych potrzeb? bo ja im wiecej mam, tym wiecej
> potrzebuje... (perfum, kosmetyków, ciuchów)
>
> miszka

radze sobie bez szalenstwa, jasne ze czasami mam chec ulec reklamie ale
nie ulegam...
nawet nie lubie chodzic na zakupy, jak mam cos sobie kupic to najpierw
zabieram sie do tego 5 razy, potem wyprawa do sklepow ze 3 razy i efekt
jest taki, ze mam jeden zimowy plaszcz, w ktorym chodze od 6 lat...
kupilam sobie 2 tygodnie temu zimowe buty i ciezko to odchorowalam... :)

a co do kosmetkow standardowo...
podklad, puder, puder brazujacy, tusz, liner, 2 zestawy cieni i wsio...
balsam do ciala, krem do rak i do stop z tej samej linii...
szampon, odzywki brak,
krem do twarzy 1 sztuka
perfumy jedna flaszka, ktora dostalam od znajomej bo jej zapach nie
odpowiadal i uzywam od ponad roku a jeszcze z pol zostalo, wlasciwie jak
jestem w domu i na miasto na jakies wyjscie sie nie wybieram to tylko
dezodorant w sztyfcie...
mam slabosc do lakierow do paznoci, ale nie mam kiedy malowac i efekt
jest taki, ze jak sobie o nich przypominam to do niczego sie nie nadaja...
dogma

329. Data: 2007-11-16 00:10:34

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)Bedziesz miała syna i dlatego
> korzystnie wyglądasz, to po prostu hormony.

zaczynam sie juz na powaznie obawiac o Twoje "medyczne" wyksztalcenie :>>>

(bo wiesz, na syna to sie ogorki je, i brzuch do szpica ma, a teraz to biegam
po czerwona wstazeczke i przesle....);P

i.>

330. Data: 2007-11-16 00:11:39

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale piersi wieksze o kilka numerow moga co nieco te urode poprawic.

ale pisalas kiedys, ze teraz to Ci te piersi klaply nieco....

i.

The Body Shop we Wroclawiu
Gdzie w Warszawie - 65E?
olejki na cellulit