zakupy a zdrowy rozsądek

331. Data: 2007-11-16 00:12:58

Temat: Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale pisalas kiedys, ze teraz to Ci te piersi klaply nieco....

soryyy, wycofuje :)) Pomerdalas mi sie z Teli, wybacz jesli oczernilam Twoje
piersi :)))

i.

332. Data: 2007-11-16 00:17:12

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to to. Jak sie wypocznie :)

> Miod lejesz na serce me. Szczerze mowiac nigdy sie sobie paszczowo tak nie
> podobalam jak teraz.

takoz i u mnie bylo. Paszcze mialam sliiiiczna :) mnie akurat ze wzgledu na
mlody wiek cera tradzikiem nawala, tak w ciazy zrobila sie cud i miod. Po
porodzie juz tak czesto w lustro nie zerkalam z braku czasu, ale patrzac na
zdjecia niczego mi nie brakowalo :))

i.

333. Data: 2007-11-16 00:23:34

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mnie to zaskoczyło.
>
> Pozdrawiam
> Ewa, obdarzona

to zakryj sie przasnym workiem, po szyje bo jak tylko biust Ci sie ukarze,
znaczy zes wulgarna....

"wulgarny" to moze byc i maly biust....
i.

334. Data: 2007-11-16 00:26:19

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...) Chociaż, chyba wiem
> dlaczego to powiedziała, pani chyba chciała się usprawiedliwić i wyjaśnić w
> podtekście dlaczego ona nie ma takich piersi. Ja też już takich nie mam :(
> Tak mi się przypomniało...

trzeba ja bylo da sadu za sexual harassment....
i.

335. Data: 2007-11-16 07:08:28

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (...) Chociaż, chyba wiem
>
> trzeba ja bylo da sadu za sexual harassment....

Cholera! Teraz to już jest sprawa przedawniona :)
Pozdrawiam
Teli.

336. Data: 2007-11-16 07:58:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> (...)Bedziesz miała syna i dlatego
> zaczynam sie juz na powaznie obawiac o Twoje "medyczne" wyksztalcenie :>>>
> (bo wiesz, na syna to sie ogorki je, i brzuch do szpica ma, a teraz to biegam
> po czerwona wstazeczke i przesle....);P

A, Ty to tak starałaś sie być dowcipna, wredna, błyskotliwa ;->?

--

Gosia

337. Data: 2007-11-16 08:54:45

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):

> moze byc za wczesnie :)

Dokładnie.
Mnie się porobiły na brzuchu przez 2 tygodnie, jak już bylo po terminie.

E.

338. Data: 2007-11-16 09:35:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2007 15:39:48 +0100, Księżniczka Telimena (gsk)
<c...@W...pl> wrote:

> [...]
> wszystko najlepiej, najpiękniejsza i najinteligentniejsza w wieku lat
> około 50 podczas biznesowej rozmowy nagle spojrzała na mój biust i
> powiedziała "widać, że pani jeszcze karmi, to od razu widać" (wiedziała,
> że mam małe dziecko), wszyscy panowie - a staliśmy w grupie 6 osób -
> przestali mówić i patrzyli mi w dekolt. Fakt karmiłam, ale nie wiem co
> ta pani chciała osiągnać swoim stwierdzeniem. Było mi strasznie głupio.
> Chociaż, chyba wiem dlaczego to powiedziała, pani chyba chciała się
> usprawiedliwić i wyjaśnić w podtekście dlaczego ona nie ma takich

O rany, ale glupi babiszon... Wspolczuje. Ja pomyslalabym od razu, ze
przez stanik przebily dwie wielgachne mleczne plamy i zdobia bluzke.
Chciala osiagnac to, zeby Ci wlasnie bylo glupio. Postawila Cie na pozycji
wymagajacej obrony.
Sama pracowalam z baba, ktora potrafila przy klientach zadac mi na caly
regulator pytanie, czym depiluje nogi. Albo zapytac sie innej dziewczyny,
czy jej TZ zostal u nie na noc. Nie musze mowic, ze ludzie mieli uszy jak
radary :/

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

339. Data: 2007-11-16 09:37:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 01:10:34 +0100, Iwon(K)a
<i...@p...onet.pl> wrote:

> (bo wiesz, na syna to sie ogorki je, i brzuch do szpica ma, a teraz to
> biegam
> po czerwona wstazeczke i przesle....);P

Na ogorki nie moge patrzec, ale o co chodzi z tym szpicem? O ksztalt
brzucha? Ja niekumata w te klocki :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

340. Data: 2007-11-16 10:03:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> Na ogorki nie moge patrzec, ale o co chodzi z tym szpicem? O ksztalt
> brzucha? Ja niekumata w te klocki :)

Dokładnie, o kształt;-)z tym, ze to juz typowy przesąd. Za ładny wygląd
odpowiadaja natomiast hormony i musiałabym poszukać, chyba u Agaty
Passent jakis lekarz sie wypowiadał na ten temat, lekarz, nie stomatolog;-)
--

Gosia

The Body Shop we Wroclawiu
Gdzie w Warszawie - 65E?