zalanie...

1. Data: 2004-07-04 16:56:52

Temat: zalanie...
Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie jestem pewna czy ta grupa, ale spróbuję;)
zalałam sąsiadowi sufit, na którym ma przymocowane
kasetony ze sklejki. Wodą nasiąkniętych jest ok 6 szt, reszta sucha.
Sąsiad twierdzi, że jeżeli chcę się z nim dogadać to muszę
mu zwrócić za materiał na CAŁY sufit+robocizna, on sobie
takich kasetonów nie dokupi, bo sufit robił 10 lat temu.
Zaproponowałam mu, że na swój koszt wymontuję ze
dwie sztuki, sprawdzę jak to wygląda, jeżeli się da,to
osuszę, zamontuję z powrotem ale on wybitnie chce na mój koszt wymienić
cały sufit. Dodam, że szkody nie są tak ogromne, poleciało
trochę wody z mojej instalacji i u niego pokapało na podłogę.
I zastanawiam się teraz czy lepiej nie dogadywać
się z nim, ale ja nie mam ubezpieczenia na swoje mieszkanie,
i poczekać na wizytę jego ubezpieczyciela? Bo może ubezpieczyciel
zadecyduje, że uszkodzeniu uleglo tylko kilka sztuk i jednynie za
te będzie chciał zwrócić? Czy też ubezpieczycielowi wszystko jedno
będzie, i tak przyjdzie mi zapłacić za cały sufit. Może ktoś już miał
do czynienia z taką sytuacja...? Myślę, że tak;) co proponujecie?
pozdrawiam
bramka

1. Data: 2004-07-05 09:22:59

Temat: Re: zalanie...
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bramka" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> i poczekać na wizytę jego ubezpieczyciela? Bo może ubezpieczyciel
> zadecyduje, że uszkodzeniu uleglo tylko kilka sztuk i jednynie za

Jeśli faktycznie zniszczonych jest tylko kilka paneli, proponuj mu albo
zwrot kasy za te kilka zniszczonych paneli i ewentualną pomoc w szukaniu
takich samych albo częściowe refinansowanie wymiany wszystkiego. Bo nie
widzisz powodu, dla którego miałabyś mu finansowac całość prac. A jak mu się
nie podoba, to do ubezpieczyciela niech idzie.

J.

1. Data: 2004-07-05 10:02:26

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sąsiad twierdzi, że jeżeli chcę się z nim dogadać to muszę
> mu zwrócić za materiał na CAŁY sufit+robocizna, on sobie
> takich kasetonów nie dokupi, bo sufit robił 10 lat temu.
No i tu ma racje. Nie dukupi i nie dorobi bo takie 10-cio letnie panele
napewno sie przebarwily i nowe beda sie rzucac w oczy.

Pomysl na sufit podwieszany - ocencie
lodowka INDESIT
Stara emulsja - jak usunac ?
Lodówka ARISTON BCS 313 A VE