zapach suszonych grzybow - jak?

1. Data: 2001-09-26 01:03:51

Temat: zapach suszonych grzybow - jak?
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to glupawe, ale marzy mi sie taki zapach suszonych grzv=bow w kuchni.
Czy kupic swieze na targu, oprzewlec przez nitke i powiesic? Czy moze od
razu suszone?
Strasznie mne cos wzielo na tym punkcie:-)))
Pozdrawiam, kaska

1. Data: 2001-09-26 05:28:01

Temat: Re: zapach suszonych grzybow - jak?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>razu suszone?
>Strasznie mne cos wzielo na tym punkcie:-)))

Swieze - i do roboty. Zapach z niewielkim opoznieniem, ale za to
JAKI. no i trwa dluzej, bo te grzybki to jednak musza sie
posuszyc. w ogole najlepiej jechac w las i nazbierac, rozumiem ze
jest ich *duzo* a nic tak ladnie nie pachnie jak wlasnoreczne
grzyby
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 07:26:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Moze to glupawe, ale marzy mi sie taki zapach suszonych grzv=bow w
kuchni.
> Czy kupic swieze na targu, oprzewlec przez nitke i powiesic? Czy moze od
> razu suszone?

Hm... moze jakby zrobic takie indyjskie kadzidelka... Nie wiem jaka jest
technologia, ale tak sobie mysle: zmielone grzyby zmieszac ze zmielonym
weglem drzewnym, jakies spoidlo, oblepic te badyle....

Jader

1. Data: 2001-09-26 07:34:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>technologia, ale tak sobie mysle: zmielone grzyby zmieszac ze zmielonym
>weglem drzewnym, jakies spoidlo, oblepic te badyle....

a nie latwiej to by zrobic syntetycznie? I za slup!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 07:36:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

sama sobie dopowiadam...a gdyby tak perfuma - Eau de Smardz?....

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 18:01:55

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-26 19:19:02

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message :
0...@4...com...
> sama sobie dopowiadam...a gdyby tak perfuma - Eau de Smardz?....

Krysiu, to nie tylko joint-venture ale tez "multinationale de luxe" mozna by
zalozyc. Pomysl jak ladnie brzmi "Eau de Morilles" !

Ewcia
(skopana jak pies, ktora jutro zrobi wyklad o foie gras bo juz sie
Wszystkiego dowiedzala)

--
Niesz !

1. Data: 2001-09-26 19:46:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Ewcia
>(skopana jak pies, ktora jutro zrobi wyklad o foie gras bo juz sie

Eau de Morille brzmi zbyt realnie Eau de Smardz to cos, co moze
chwycic!!! heheh nie wiem kogop za co, ale...

Krysia

P.S. Czy worki z cuminem mam JUZ pakowac i zaszywac czy jeszcze
nie? Rzuc te fois gras i chodz mi pomoz z tym, dobra?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-26 20:04:40

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message :
t...@4...com...

> [...]
>
> P.S. Czy worki z cuminem mam JUZ pakowac i zaszywac czy jeszcze
> nie? Rzuc te fois gras i chodz mi pomoz z tym, dobra?

Dziewczyno, ja jestem padnieta (tak dokladnie !)
Od wczoraj zyje z poczuciem Misji Dziejowej (foie gras + zdzgla-
deglasowanie) ale sil mi w zmeczonych lapkach brakuje...

Ewcia

ps. W miedzyczasie szyj worki !

brzydadza sie...

Ewcia

--
Niiieeesz...

1. Data: 2001-09-27 08:26:12

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Zdecydowanie swieze Kasiu, poniewaz teraz troche mokro (przynajmniej w
> Poznaniu) to zawies je na nitkach przed uchylonym lekko nagrzanym

A sprobuj ty cos powiesic na nitkach majac kota w domu :( Moje suszone to
chyba na zmarnowanie pojda przez tego bydlaka :(

Jader

Wolowina
chruściki
"Ciasto na tarce"