zapiekanka

1. Data: 2002-11-06 11:25:57

Temat: zapiekanka
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam dzisiaj zaeksperymentować i przygotowałam na obiad zapiekankę.
- mięso drobiowe ( pokrojone w dosyć dużą kostkę )
- marchewka ( w plasterki )
- pieczarki ( sa małe więc w całości )
- ziemniaki ( w plasterki )
- cebula i por ( w połplasterki )
- czosnek ( drobno posiekany )
- sól, pieprz, papryka słodka, odrobinę majeranku.
Wszystko wymieszałam i czeka na upieczenie. Ale mam kilka pytań. Co można do
tego jeszcze dodać?, czy podać to z jakimś sosem czy z surówką ( myślałam o
kapuście pekińskiej ), czy można to posypać serem zółtym i najważniejsze
pytanie CZY TO WOGÓLE BEDZIE ZJADLIWE?, bo nie chciała by, żeby dzieci i mąż
zostali bez obiadu
Pozdrawiam Benia