papierowe foremki

1. Data: 2002-11-06 11:52:05

Temat: papierowe foremki
Od: m...@p...com.pl (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam kiedyś w Berlinie papierowe foremki do babeczek i teraz boję się ich
użyć. Czy ciasto się do nich nie przyklei? Chciałam zrobić babeczki
biszkoptowe z " niespodzianką" tzn z wtopionym kawałeczkiem jabłka,
wisienką, orzechem, migdałem itp... Czy ktoś używał takich foremek?
Smarowanie ich tłuszczem? Jak?

-mirka

1. Data: 2002-11-06 12:58:16

Temat: Re: papierowe foremki
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Lipinska Miroslawa:
> [...]
> biszkoptowe z " niespodzianką" tzn z wtopionym kawałeczkiem jabłka,
> wisienką, orzechem, migdałem itp... Czy ktoś używał takich foremek?

ja jestem niepiekący (za wyjątkiem pierników), ale żona już je parę razy
używała i na ogół się nie przykleja. Tłuszczem nie smarowała.

Waldek

zapiekanka
gulasz
cymes!