zaprojektuje ogrod

1. Data: 2008-11-01 16:55:18

Temat: zaprojektuje ogrod
Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie masz jeszcze pomyslu na swoj ogrod? A moze chcialbys nadac nowy
blask staremu?
Myslisz, ze do wiosny jeszcze daleko... ale jesien i zima to najlepszy
czas na projektowanie!

Chetnie pomoge Ci w zaprojektowaniu Twojego wymarzonego ogrodu.
Ceny niezbyt wysokie i do negocjacji.

kontakt:
e-mail: nevisilien[a]gmail.com
gg: 10088644

2. Data: 2008-11-01 17:26:33

Temat: Re: zaprojektuje ogrod
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chetnie pomoge Ci w zaprojektowaniu Twojego wymarzonego ogrodu.
> Ceny niezbyt wysokie i do negocjacji.

Ile jesteś w stanie zapłacić,za majserkowanie przy 30 arowym ogrodzie?
Mirzan

3. Data: 2008-11-02 11:37:24

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 18:26, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

> Ile jesteś w stanie zapłacić,za majserkowanie przy 30 arowym ogrodzie?
> Mirzan

Ile ja jestem w stanie zaplacic?
Cena (u mnie) za projekt ogrodu o takiej powierzchni to +/- 600,-

4. Data: 2008-11-02 11:48:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile ja jestem w stanie zaplacic?
> Cena (u mnie) za projekt ogrodu o takiej powierzchni to +/-  600,-

Kto się chce bawić, ten płaci.A kto chce zarabiać, też płaci.Ja za ogłoszenie
w Kwietniku płacę 2 stówy z groszami miesięcznie,czyli ok 2,5 tys rocznie.
Pozdrawiam.biznesowo.Mirzan

5. Data: 2008-11-02 12:22:12

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kto się chce bawić, ten płaci.A kto chce zarabiać, też płaci.Ja za ogłoszenie
> w Kwietniku płacę 2 stówy z groszami miesięcznie,czyli ok 2,5 tys rocznie.
> Pozdrawiam.biznesowo.
Mirzan

to mi pachnie kryptoreklamą :P
nad reklamą w czasopiśmie zastanowię się po... ukończeniu studiów :]

6. Data: 2008-11-02 12:56:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirzan
>
> to mi pachnie kryptoreklamą :P
Jaka tam krypto.Zwykła narodowa życzliwość, po co ktoś ma mieć za darmo jak ja
płacę grubą kasę.

> nad reklamą w czasopiśmie zastanowię się po... ukończeniu studiów :]
Powodzenia na egzaminach.
Mirzan

7. Data: 2008-11-08 15:31:42

Od: aneta <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 17:55, nevisilien <n...@g...com> wrote:
> [...]
> czas na projektowanie!
>
> Chetnie pomoge Ci w zaprojektowaniu Twojego wymarzonego ogrodu.

a jaki jest koszt projektu ogrodu o powierzchni 60 arów?

8. Data: 2008-11-08 17:32:36

Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> a jaki jest koszt projektu ogrodu o powierzchni 60 arów?

wszytko zalezy od terenu, oczekiwan inwestora, zlozonosci projektu
itd. oraz zdolności negocjacyjnych inwestora ;) Cena wyjsciowa to 20
zł (+ 22% VAT) za 1ar. Dla porownania - w pracowniach
architektonicznych cena waha sie miedzy 1,5 a 2,5 za 1 metr.

9. Data: 2008-11-12 09:36:34

Od: aneta <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 18:32, nevisilien <n...@g...com> wrote:

> [...]
> zł  (+ 22% VAT) za 1ar. Dla porownania - w pracowniach
> architektonicznych cena waha sie miedzy 1,5 a 2,5 za 1 metr.

ponieważ działka jest kompletnie pusta, rosnie na niej tylko jedna
mała brzoza, więc pracę trzeba zacząć od zera. Zaprojektować rośliny,
drogi, mała architekturę, no wszystko.
Jesli chodzi o teren to zupełna patelnia. Jak już wczesnie wspominałam
największy problem to wiatry. Ogród ma być w stylu nowoczesnym, bo
własnie taki dom pobudowałam. Jest z płaskim dachem, parterowy, bez
poddasza i bardzo rozłożysty. Więc ogród musi pasować do budynku.
Jesli chodzi o rośliny to chciałabym takie które nie wymagają
szczególnej opieki.
Jeśli zdecyduje się i skorzystam z Twojej pomocy to czy można
wcześniej gdzieś zobaczyć Twoje projekty, wykonane ogrody?

10. Data: 2008-11-13 10:08:39

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zainteresowany.
Działka (poprawniej będzie: zalesiony kawałek pola) ma 4000m
Jest projekt i jego adapatcja. Z budową zamierzam ruszyć na początku
przyszłego roku.
Do tego czasu chciałbym mieć już plan ogólny jak bedzie wyglądał
ogród.

Czekam na propozycje.

Pozdrawiam
Dy