zemsta tesciowej

1. Data: 2001-12-02 00:46:33

Temat: zemsta tesciowej
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlam to w necie, moze dobre???
Zemsta Teściowej
biszkopt
1 puszka ananasów
2 galaretki ananasowe
2 budynie śmietankowe z cukrem
2 szklanki wody
1 szklanka soku z puszki ananasa
1 kostka masła
polewa czekoladowa

Przygotować biszkopt np. wg przepisu Biszkopt biały podstawowy. Zagotować
wodę i sok, a następnie rozpuścić w tym galaretki. W pół szklanki wody
rozpuścic 2 budynie, wlać do galaretki i zagotować. Po wystudzeniu dodawać
masło i miksować. Pokrojone w kostkę ananasy dodać do masy i delikatnie
wymieszać. Przełożyć biszkopt i polać ciasto polewą czekoladową.

1. Data: 2001-12-02 09:29:04

Temat: Re: zemsta tesciowej
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> masło i miksować. Pokrojone w kostkę ananasy dodać do masy i delikatnie
> wymieszać. Przełożyć biszkopt i polać ciasto polewą czekoladową.

bylo juz kiedys przez kogos podane, nawet robilam i smakowalo.
ale skad ta nazwa????

Mechcia

1. Data: 2001-12-02 13:21:53

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MechaGodzilla <m...@n...pl.NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ucs92$k3v$...@n...tpi.pl...
> bylo juz kiedys przez kogos podane, nawet robilam i smakowalo.
> ale skad ta nazwa????

Pojkecia nie mam. Weszlan na strone super expresu i tam w dziale kuchnia i
przepisy czutelnikow znalazlam to cos pod taka wlasnie nazwa:-)

1. Data: 2001-12-02 13:52:41

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Pojkecia nie mam. Weszlan na strone super expresu i tam w dziale kuchnia i
> przepisy czutelnikow znalazlam to cos pod taka wlasnie nazwa:-)

moze ta zemsta polega na dawkowaniu w wyzej wymienionym ciescuie sporej
dawki kalorii dla synowej?

Mechcia
dobrze ze nie mam tesciowej hihi

Agato pomocy z tym makowcem
Q: Olej winogronowy
Q: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?
ginger
zasmazka