bezsennosc w Krakowie - OT

1. Data: 2001-12-02 01:30:04

Temat: bezsennosc w Krakowie - OT
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

... a no bo moj chlop buja teraz w samolocie nad oceanem i cos sie nie moge
ulozyc spac....
...a no bo matka mojej kolezanki z dziecinstwa, sasiadka mojej mamy od 36
lat, zginela w wypadku samochodowym i mi nieswojo....
... a no bo mam duzy brzuch i jak nie mam mozliwosci oprzec go o swojego
chlopa, to mi niewygodnie... probowalam podlozyc kota, ale sie wyrywa...

....eeee, chyba sie jednak sprobuje polozyc. Przekopalam sie przez 997
postow z kuchni i 876 z pl.soc.dzieci,o CZS nie wspomne... to chyba
zasluzylam na wypoczynek?

Margolka Sularczyk + Toto (~15.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2001-12-02 01:48:15

Temat: Re: bezsennosc w Krakowie - OT
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a) w wiadomości: <9uc163$lqo$1@news.onet.pl>...
>Kota nalezy zatrzymac, bardzo sie przydaje
>(nawet jezeli protestuje)

Kot utrudnia wykonywanie czynnosci, za pomoca pazurow utrudnia. Czuje, ze
jest ukrytym Brutusem...

>Okropne rzeczy sie dzeja, kangury.. och ! juz nic nie mowie...

no mow, mow. Co te kangury i komu i kto to jest Sebastien???

Margola

1. Data: 2001-12-02 01:56:55

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> a écrit dans le message :
9uc0c5$n9s$...@n...tpi.pl...
> [...]

Kota nalezy zatrzymac, bardzo sie przydaje
(nawet jezeli protestuje)

Okropne rzeczy sie dzeja, kangury.. och ! juz nic nie mowie...

efcia
(troche zalamana)
--
Niesz !

ps. niepotrzebne posty nalezy wykasowac, z zimna krwia

1. Data: 2001-12-02 02:10:17

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> a écrit dans le message :
9uc1cn$t8c$...@n...tpi.pl...

> [...]
> jest ukrytym Brutusem...

> no mow, mow. Co te kangury i komu i kto to jest Sebastien???

Sébastien jest obronca Rewolucji (francuskiej).
Troche nadrabia, ale caly czas kangury gora. ja tak nie chce.

--
Niesz !

zemsta tesciowej
Agato pomocy z tym makowcem
Q: Olej winogronowy
Q: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?
ginger