off topic - szczyt lenistwa

1. Data: 2001-12-02 01:36:09

Temat: off topic - szczyt lenistwa
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po raz kolejny padł mi monitor
Naprawiłem go, bo nie chciało mi się sciągać czarno/białego z półki :))

sadyl
PS: w związku z sytuacją geopolityczną zmieniam identyfikator (w sensie
wyświetlanej nazwy - od teraz będzie to baba kuchenna)

1. Data: 2001-12-02 01:53:41

Temat: baba kuchenna
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No, w koncu sie pojawiles : A mowiles ze Ci modem nie chodzi.
Przykro (Sébastien caly czas przegrywa, (u kangurow) mi.

A gdzie wkupne ???

Ewcia
(pomieszana i poplatana)

--
Niesz !
3...@p...onet.pl...

1. Data: 2001-12-02 02:13:04

Temat: Re: baba kuchenna
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, w koncu sie pojawiles : A mowiles ze Ci modem nie chodzi.
> Przykro (Sébastien caly czas przegrywa, (u kangurow) mi.
>
> A gdzie wkupne ???

(&%(^(*)^&+_*

sorry, ale ten stek wyzwisk powyżej adresowany jest do mojej NetSzkapy
Przez ostatnie ca 10 min tworzyłem posta - odpowiedź do Ciebie jak i do Grupy
(zawierającą również moją niecheć do wspomnianego ptrogramyu pocztowego)
Niestety - program ów łaskaw był ocenzurować ją i po prostu jej nie wysął za to
wygenerował mi ulubiony windowsbluescreen :))

1. Data: 2001-12-02 02:31:51

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry, ale ten stek wyzwisk powyżej adresowany jest do mojej NetSzkapy
> Przez ostatnie ca 10 min tworzyłem posta

tak, a jak już powysze słowa spłynęły w eter - przez następne 20 min tworzyłęm
całkiem niezły elaborat
Niestety znw szlag trafił moją Szkapę
Przez wezgląd na wrażliwość Grupowiczów nie wyrażę opinii - może jutro, jjak
przestanie mnie targać

sadyl

1. Data: 2001-12-02 08:14:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przez wezgl?d na wra?liwo?? Grupowiczów nie wyra?? opinii - mo?e jutro, jjak
>przestanie mnie targa?
>
>sadyl

uzyj podstepu jakiegos moze...a NetSzkapa Ci tylko odpowiada?
Swiat sie naniej konczy? Nie ma juz niczego innego?

Krysia

i nie pisz nic dlugo, bo ta bestia zaraz wyweszy
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 08:26:00

Temat: Re: off topic - szczyt lenistwa
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> PS: w związku z sytuacją geopolityczną zmieniam identyfikator (w sensie
> wyświetlanej nazwy - od teraz będzie to baba kuchenna)

Szkoda że naprawiłeś, bo mógłbyś się nazywać "baba czarno-biała"

Wkn ;-)

1. Data: 2001-12-02 08:33:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Szkoda że naprawiłeś, bo mógłbyś się nazywać "baba czarno-biała"
>
>Wkn ;-)

tylko nie mow mu o murzynku bez jaj....
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-02 09:26:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
.

> tylko nie mow mu o murzynku bez jaj....
> Krysia

Wilgotnym w dodatku, hie hie...

Wkn

1. Data: 2001-12-02 09:30:20

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Szkoda że naprawiłeś, bo mógłbyś się nazywać "baba czarno-biała"
>
> Wkn ;-)

czyli Mulatka:)))

Mechcia

1. Data: 2001-12-02 19:39:31

Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ten humor to chyba angielsko-erotyczny, ale jak pasuje...
Marek
Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> czyli Mulatka:)))
>
> Mechcia

bezsennosc w Krakowie - OT
zemsta tesciowej
Agato pomocy z tym makowcem
Q: Olej winogronowy
Q: Jakimi koncowkami ucierac zoltka z cukrem ?