zespol jelita drazliwego

1. Data: 2004-05-03 06:56:09

Temat: zespol jelita drazliwego
Od: "Irena" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli ktos chorowal na to , to czym sie leczyl?

2. Data: 2004-05-03 07:36:41

Temat: Re: zespol jelita drazliwego
Od: "_PAULUS_" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli ktos chorowal na to , to czym sie leczyl?

Nie jestem pewien czy to sia da wyleczyc. To powraca czasem po roku, czasem
po paru miesiacach. Pomagaja leki poprawiajace perystaltyke jelit a na mnie
np. najlepiej dziala Debridat (na recepte oczywiscie). Wazne jest aby tego
rodzaju leki popijac duza iloscia wody (przynajmniej jedna szklanka) inaczej
ich skutecznosc jest mniejsza. Poza tym mozna sie wspomagac zarzywajac na
czczo "siemie lniane" (len mielony) i unikac produktow, ktore wzmagaja
objawy ale to juz bardzo indywidualna sprawa.

Paulus

3. Data: 2004-05-03 09:04:10

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam że wyleczyć to się chyba nie da, ale można sobie ulżyć. Ja
jestemzwolenniczką metod natiralnych więc codziennie wieczorem piję mielone
siemię lniane i bardzo mi pomaga. Wskazane są też masaże brzucha, ćwiczenia
wzmacniające mięśnie oraz... mniej nerwów.
agatka

4. Data: 2004-05-03 21:00:08

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli ktos chorowal na to , to czym sie leczyl?

Witam.

Jeśli o leczeniu, to najpierw jest pytanie, czy IBS z zaparciem czy z biegunką.
Bo to dwie oddzielne sprawy i leczenie też różne.

Jasne, że nejlepiej się odstresować - no i samo to już daje efekty :)
Na pełne wyleczenie nie licz - sama się z tym męczę już długo. Objawy różnie
nasilone, ale są. I pewnie tak mi zostanie.

5. Data: 2004-05-04 15:24:03

Od: "korowiow" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 May 2004 08:56:09 +0200, Irena wrote:

> jesli ktos chorowal na to , to czym sie leczyl?

Lekarz przepisał mi: oxazepam, buscopan, espmumisan i duspatalin. Po
tygodniu dolegliwości ustąpiły ustąpił.
P.S. nazwy leków pisałem z pamięci, mogłem coś pokręcić.

--
Sławek
e-mail&JID k...@c...pl

Szczypanie w pietach (słabe ścięgna Achillesa?)
Częstotliwość odświerzania obrazu monitora.
Aktywny wypoczynek
Ciągle rano stoi...
Soczewki - rozmiar?