zgaga

1. Data: 2005-11-24 14:56:27

Temat: zgaga
Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak raz na zawsze pozbyć się zgagi-proszę o jakieś skuteczne sposoby.
Kasia

2. Data: 2005-11-24 14:58:55

Temat: Re: zgaga
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak raz na zawsze pozbyć się zgagi-proszę o jakieś skuteczne sposoby.
> Kasia

zmien diete na zdrowsza

3. Data: 2005-11-24 16:28:53

Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005 15:56:27 +0100, Kasia <k...@o...pl> wrote:

>Jak raz na zawsze pozbyć się zgagi-proszę o jakieś skuteczne sposoby.
>Kasia

Witam

Ja dodam od siebie: przy jedzeniu nie pij żadnych napojów.
Pij 20-30 min. przed lub po jedzeniu.
Picie podczas posiłku rozrzedza soki żołądkowe.
Jak wspomniał przedmówca, ważne jest również to, co jemy i jak
zestawiamy posiłki. Dobrze przeżuwaj każdy kęs.

Pozdrawiam

Mariusz

4. Data: 2005-11-24 16:45:22

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Nov 2005, Kasia wrote:

> Jak raz na zawsze pozbyć się zgagi-proszę o jakieś skuteczne sposoby.

zalezy, czy to jest tylko pojedynczy incydent po jakims faktycznie
bledzie dietetycznym czy staly problem. Jesli staly problem
trzeba zastanowic sie czy nie jest to zespol refluksowy (GERD)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2005-11-24 19:16:42

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> Ja dodam od siebie: przy jedzeniu nie pij żadnych napojów.
> Pij 20-30 min. przed lub po jedzeniu.
> Picie podczas posiłku rozrzedza soki żołądkowe.

jeżeli byłoby tak jak piszesz, to objawy powinny się zmniejszać i
powinno to pomagać na zgagę, a nie szkodzić...

pzdr
murek

6. Data: 2007-12-06 13:37:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak raz na zawsze pozbyć się zgagi-proszę o jakieś skuteczne sposoby.
> Kasia

U mnie niezawodne jest KILKA ŁYKÓW ŚMIETANKI 30%

Krystyna
--
Ze wszystkich znanych mi diet jedynie dieta optymalna dr. Kwaśniewskiego
jest zgodna z naukami biochemicznymi. prof. Henryk Rafalski

PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny
drugi pecherz moczowy
Sectral a niewydolność krążenia
minimum sanitarne, czy tez inna nazwa??
Ciśnienie