PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny

1. Data: 2005-11-24 14:48:46

Temat: PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny
Od: "Roger\(OS\)" <MrRoger[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Chcialbym sie dowiedziec co oznacza ten termin wykryty u pacjenta:

"
Spina bifiola postenor (lub cos podobnego)
Ishias sadicularis auaunesi (lub auamnesi)
"

Wyrazy moze sa lekko przekrecone, poniewaz laciny nie znam, a pismo
lekarskie bywa czesto trudne do rozszyfrowania :o)
Prosze o jak najszybsze tlumaczenie tego i dopowiedzenie kilku zdan na temat
choroby. Czy klasyfikuje sie do prosby o ponowna komisje lekarska itd..

Z gory dziekuje

2. Data: 2005-11-24 18:29:18

Od: "Roger\(OS\)" <MrRoger[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik 'pestifer' napisal(a) w wiadomosci
"news:dm7bcn$5up$1@atlantis.news.tpi.pl" takie cus:
--------------------

> Spina bifida posterior - rozszczepienie kregosplupa tylne
> Ishias radicularis in anamnesi- rwa kulszowa korzonkowa w wywiadzie
> pasuje?

Chyba tak- dzieki wielkie :o)
I takie pytanie- z tym do WKU nie ma co pisac za bardzo ?

3. Data: 2005-11-25 13:33:42

Od: "Roger\(OS\)" <MrRoger[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik 'porshe' napisal(a) w wiadomosci
"news:dm9h92$lk$4@nemesis.news.tpi.pl" takie cus:
--------------------

> czemu? no chyba, że chcesz aby ci cofnęli prawo jazdy :) ogólnie to
> niedowład nóg się może pojawić.... i okolic pachwinowych (odbytu,
> macicy, czy czego tam jeszcze unerwia....) z tego powodu niewskazane
> jest robienie prawo jazdy (jak ci noga nie będzie chciała z gazu zejść
> to klops....)
> Ale oczywiście do WKU jest to jakiś pretekst....

A cos blizej mozna sie dowiedziec na tn temat ?

4. Data: 2005-11-25 16:42:48

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roger(OS)" <MrRoger[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dm78a3$a27$1@nemesis.news.tpi.pl...

5. Data: 2005-11-26 11:34:01

Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2005-11-29 21:10:07

Od: "-" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cos blizej mozna sie dowiedziec na tn temat ?

jak Tobie to dolega to wiesz wszystko, lub zapytasz lekarza prowadzącego
jak szukasz ładnego pretekstu by ominąc zasadnicza słuzbe wojskową - to
przepraszam

7. Data: 2005-12-05 23:02:49

Od: "Roger\(OS\)" <MrRoger[WYTNIJ_TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik '-' napisal(a) w wiadomosci "news:dmig3t$cq7$1@inews.gazeta.pl"
takie cus:
--------------------

> jak Tobie to dolega to wiesz wszystko, lub zapytasz lekarza prowadzącego
> jak szukasz ładnego pretekstu by ominąc zasadnicza słuzbe wojskową - to
> przepraszam

1. Pretekstu nie szukam
2. Mi to dolega
3. Podobno i tak mimo tych schorzen i tego ze czasem nie moge sie podniesc z
fotela do armii chca mnie wcielic co jest dla mnie porazka i paranoja
jednoczesnie - co ja mam tam niby robic?

drugi pecherz moczowy
Sectral a niewydolność krążenia
minimum sanitarne, czy tez inna nazwa??
Ciśnienie