ginekologiczny problem

1. Data: 2005-11-24 15:47:22

Temat: ginekologiczny problem
Od: "Darek" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Moja narzeczona ma problem : dzien po seksie/pieszczotach narzadow
plciowych wystepuje u niej krawienie z drog rodnych, co ciekawe zauwazylismy
ze to krawienie wystepuje rowniez w dni plodne. Miesiaczkuje bez
najmniejszych problemow, mamy umowiona wizyte za dwa tygodnie ale strasznie
niepokoi mnie ten fakt,

dzieki za odpowiedz,

Darek.

2. Data: 2005-11-24 17:16:03

Temat: Re: ginekologiczny problem
Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zauwazylismy ze to krawienie wystepuje rowniez w dni plodne. Miesiaczkuje
> bez najmniejszych problemow, mamy umowiona wizyte za dwa tygodnie ale

A może to nadżerka? Przy nadżerkach tak się zdarza, że po stosunku czasem
pojawja się krwawienie?
Trzeba się udać do ginekologa!
JG

3. Data: 2005-11-24 18:01:25

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisał(a):

> A może to nadżerka? Przy nadżerkach tak się zdarza, że po stosunku czasem
> pojawja się krwawienie?
> Trzeba się udać do ginekologa!

przeciez napisał, że wizyta za 2 tygodnie

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-11-25 13:09:28

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> przeciez napisał, że wizyta za 2 tygodnie

nie potrafie zrozumiec jak mozna tak dlugo czekac na wizyte u lekarza :-(

Vx

5. Data: 2005-11-25 15:01:50

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> czasem

> nie potrafie zrozumiec jak mozna tak dlugo czekac na wizyte u lekarza :-(
>
> Vx
Można, a dwa tygodnie to krótko!
Chcąc iść na wizytę do ginekologa w zwykej przychodni, a nie jakiejś tam
prywatnej czasem trzeba czekać nawet 3miesiące!!!
Przez ten czas to umrzeć dziesięć razy można.....
JG

6. Data: 2005-11-25 20:18:11

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.11.05, około 16:01, Mir_Gdyr bulgocze

> Chcąc iść na wizytę do ginekologa w zwykej przychodni, a nie jakiejś tam
> prywatnej czasem trzeba czekać nawet 3miesiące!!!
> Przez ten czas to umrzeć dziesięć razy można.....

U nas w najzwyklejszej przychodni, na wizytę do ginekologa czeka się...
1-2 dni. Gdyby ktoś chciał super wygody i iść do poradni prywatnej, która
zresztą też ma kontrakt z NFZ i przyjmuje w ramach ubezpieczenia - czeka
się góra tydzień.
Poza tym, jeśli jest coś pilnego, to lekarz _zawsze_ przyjmie. Jeśli nie
dziś, to jutro. Jeśli nie ten, to inny. Jeśli nie w przychodni, to w izbie
przyjęć na dużurze.
A mówią, że w Gdańsku jest najgorsza ginekologia w Polsce. Hmmm... chyba
wszystkie lokalne kobiety nie jeżdżą do sąsiedniego województwa? ;)

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-11-25 22:11:36

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ika napisał(a):

> [...]
> A mówią, że w Gdańsku jest najgorsza ginekologia w Polsce. Hmmm... chyba
> wszystkie lokalne kobiety nie jeżdżą do sąsiedniego województwa? ;)

no to pozazdrościć...

u mnie czeka sie 2-3 miesiące...

a że jestem studentką, mam ograniczone fundusze i lubie swojego lekarza
to raczej praktyka prywatna odpada...

8. Data: 2005-11-26 00:09:22

Od: "mls" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez ten czas to umrzeć dziesięć razy można.....

Tudzież spokojnie zajść w ciążę, jak to w przypadku mojej Żony było ;)

m, p.

zgaga
PILNIE potrzebne tlumaczenie rozpoznania choroby (jez. specjalistyczny medyczny) z laciny
drugi pecherz moczowy
Sectral a niewydolność krążenia
minimum sanitarne, czy tez inna nazwa??