zgrzytanie zębami

1. Data: 2002-11-29 23:48:18

Temat: zgrzytanie zębami
Od: "banderoza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów. Mój brat ma taki problem - otóz w czasie snu zgrzyta
głośno zębami. To nie żart! Co to może znaczyć, czy to nerwowe, czy jest na
coś chory? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

2. Data: 2002-11-29 23:58:39

Temat: Re: zgrzytanie zębami
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=banderoza=- <m...@p...onet.pl>

> czy jest na coś chory? Proszę o pomoc.

ja tez zgrzytam zEMbami w nocy..
moja kobialeczka tez.. az czasami sie budze..
a sen mam bardzo mocny.. ;] hihi

czy oboje jestesmy chorzy? ;]

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

3. Data: 2002-11-30 07:36:09

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja jestem następna zgrzytająca :(

Robię to czasami tak mocno że sama się budzę. A mój chłopak twierdzi że
zawsze jak śpimy bez ruchu to nie zgrzytam, a jak już się któreś poruszy to
zaczynam na nowo :(. Wiem że u mnie to na tle nerwowym, prowadzę bardzo
intensywny tryb życia.
Na szczęście dentysta powiedział że nic mi od tego nie będzie. Mimo to nie
jest to przyjemne i chętnie poczytam Wasze sugestie co z tym można zrobić.

Pozdr
Majka

4. Data: 2002-11-30 07:40:45

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przyczyną nocnego zgrzytania zębami mogą być problemy psychiczne (stres) a
także wady ortodontyczne (złe przyleganie górnej i dolnej szczęki do siebie).

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2002-11-30 09:27:04

Temat: Odp: zgrzytanie zębami
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczęście dentysta powiedział że nic mi od tego nie będzie. Mimo to nie
> jest to przyjemne i chętnie poczytam Wasze sugestie co z tym można zrobić.

Ja osobiście nie zgrzytam ;-)
Słyszałam jednak od dentysty, że to wcale nie jest takie obojętne. Jeśli się
zgrzyta mocno to można uszkodzić sobie szkliwo, albo doprowadzić do ruszania
się zębów... ale co lekarz to inna opinia.
Najczęściej przyczyną jest stres.

Kasia

6. Data: 2002-11-30 12:54:18

Temat: Re: Odp: zgrzytanie zębami
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=mysza=- <m...@w...pl> news:asa03b$3pm$1@szmaragd.futuro.pl

> Najczęściej przyczyną jest stres.

ja sie tak znowu bardzo nie stresuje.. ;]
chyba ze tutaj czytam co poniektorych przymułów..... ;>
potem siedze i mysle, skad sie takie patafiany biora..
i cholera mnie bierze.. bo nie znam odpowiedzi ;>

a moja kobialeczka, owszem nerwowa jest.. to bylo stwierdzone
juz przy watku mojego autorstwa "siwe wloski" ;)

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

7. Data: 2002-11-30 13:22:07

Temat: Odp: Odp: zgrzytanie zębami
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moja kobialeczka, owszem nerwowa jest.. to bylo stwierdzone
> juz przy watku mojego autorstwa "siwe wloski" ;)

Cześć ;-)
A przy okazji siwych włosków- to nie zawsze przyczyną jest stres. Czasem
przyczyna jest genetyczna i żadne witaminki nie pomogą :-(

Kasia

8. Data: 2002-11-30 13:25:23

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myjk" <m...@g...pl> napisał

> ja sie tak znowu bardzo nie stresuje.. ;]
> a moja kobialeczka, owszem nerwowa jest..

u mnie jest tak samo, chyba dziewczyny zdecydowanie bardziej wszystko
przeżywają i przejmują się niż faceci. Wam to dobrze, wszystko takie proste
i logiczne...

Pozdr
Majka

9. Data: 2002-11-30 13:29:00

Temat: Re: Odp: Odp: zgrzytanie zębami
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=mysza=- <m...@w...pl> news:asadrv$jk6$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl

> Cześć ;-)

ce.. muoda ;]

> A przy okazji siwych włosków- to nie zawsze przyczyną jest stres. Czasem
> przyczyna jest genetyczna i żadne witaminki nie pomogą :-(

no to calkiem mozliwe.. jej matka w wieku 50 lat jest juz calkiem siwa.. :/
ale ona sporo przeszla, wiec sie nie dziwie...

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

10. Data: 2002-11-30 13:30:18

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Majka=- <m...@o...pl> news:asae47$52f$1@news.onet.pl

> u mnie jest tak samo, chyba dziewczyny zdecydowanie bardziej wszystko
> przeżywają i przejmują się niż faceci. Wam to dobrze, wszystko takie
> proste i logiczne...

strasznie upraszczasz.. ja tez sie denerwuje.. praca.. zycie..
ale staram sie tym nie przejmowac.. co ma byc to bedzie.. ;]
generalnie to nawiecej stresu w zyciu przezylem w szkole..
praca to w zasadzie pikus ;] choc nerwy tez sie zdarzaja

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

Ząb -pytanie