skutki picia:)

1. Data: 2002-11-30 01:17:24

Temat: skutki picia:)
Od: Pieklo <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem jest nastepujacy:
kolezanka na nastepny dzien, po kazdej imprezie, nie moze jesc,
jesli cos zje - wymiotuje, jesli nie je to bol glowy jest mniejszy,
wypija poprzedniego dnia ok 5 piw co nie jest wielkoscia oszalamiajaca:)
kolezanka ta ma 22 lata, co wydaje sie zbyt mlodym wiekiem aby przestac
pic:)) rozumiem ze kac moze byc przykry, ale zeby tak...
stan ten trwa ok 1.5 miesiaca, i chyba nie jest w ciazy:)
jakies sugestie? problem dosyc smieszny ale czy sa powody do obaw, nie
widzialem jescze takiej reakcji na alkohol, a dzieje sie to w jej
przypadku po kazdej imprezie, czy moze byc to jakas choroba?

szkoda dziewczyny...

2. Data: 2002-11-30 07:32:47

Temat: Re: skutki picia:)
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pieklo" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pic:)) rozumiem ze kac moze byc przykry, ale zeby tak...
> stan ten trwa ok 1.5 miesiaca, i chyba nie jest w ciazy:)

nie pić

3. Data: 2002-11-30 09:16:52

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pieklo" <w...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wypija poprzedniego dnia ok 5 piw co nie jest wielkoscia oszalamiajaca:)
> kolezanka ta ma 22 lata, co wydaje sie zbyt mlodym wiekiem aby przestac

zycze wszystkim grupowiczom (sobie tez) abysmy tylko takie problemy mieli
:-), a musi pic? 5 piw to dla kobiety wcale nie malo( moim skromnym
zdaniem), ale skoro kolezanka ma 22 lata to niech cwiczy, po kilku latach
moze bedzie mogla 10 piw wypic ;-)
Ilona

4. Data: 2002-11-30 10:34:53

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Pieklo naskrobał:

> [...]
>jesli cos zje - wymiotuje, jesli nie je to bol glowy jest
>mniejszy, wypija poprzedniego dnia ok 5 piw co nie jest wielkoscia

Chybaś zgłupiał doszczętnie. Kobita ma jak najbardziej normalną
reakcję na alkohol i bardzo dobrze, jest spora szansa na to że nie
popadnie w alkoholizm.

Jacek

5. Data: 2002-11-30 13:45:41

Od: Pieklo <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość napisana przez: Jacek:

> Chybaś zgłupiał doszczętnie. Kobita ma jak najbardziej normalną
> reakcję na alkohol i bardzo dobrze, jest spora szansa na to że nie
> popadnie w alkoholizm.
>
> Jacek
co do alkoholizmu to sprzeczac sie nie bede...
ale czy jest to normalna reakcja? moj niepokoj wynika z tego ze
wczesniej czegos takiego nie miala, a podobno z wiekiem odpornosc na
alkohol sie zwieksza....

6. Data: 2002-11-30 14:31:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

a podobno z wiekiem odpornosc na
> alkohol sie zwieksza....

a to jakas nowa teoria
Ilona

7. Data: 2002-11-30 14:41:23

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> a podobno z wiekiem odpornosc na
>
> a to jakas nowa teoria
> Ilona

a moze chodzilo Ci o to, ze wraz z iloscia wypitego w zyciu alkoholu?

8. Data: 2002-11-30 15:37:30

Od: Pieklo <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość napisana przez: Majka:

> Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> a moze chodzilo Ci o to, ze wraz z iloscia wypitego w zyciu alkoholu?

tak, wielce mozliwe... jestem raczej praktykiem jesli chodzi o
alkohol...
smutne, kolezanka bedzie musiala ograniczyc picie:(

9. Data: 2002-12-02 17:03:08

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pieklo" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> problem jest nastepujacy:
> (ciach)

Koleżanka jest za bardzo odwodniona.
Przed piwem oraz między tymi piwami niech pije wodę mineralną, tuż przed
położeniem sie spac po imprezie też niech wypije z 0,5 l wody mineralnej. W
nocy przy łóżku powinna stac butelka wody mineralnej. Rano gdy wstanie kac
będzie 3 x mniejszy niż bez tej wody. "Dzień po" tez trzeba mnóstwo pić
płynów - oczyw bez alkoholu :)
Uzasadnienie: alkohol b. mocno odwadnia + powstaje kwas octowy, a piwo jest
moczopędne co sie sumuje w ekstra kaca.

Obcy

10. Data: 2002-12-02 19:49:04

Od: Pieklo <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płynów - oczyw bez alkoholu :)
> Uzasadnienie: alkohol b. mocno odwadnia + powstaje kwas octowy, a piwo jest

dziekuje:)

zgrzytanie zębami
Ząb -pytanie
ginekolog i blona dziewicza.