ziemniaki

1. Data: 2002-10-18 13:09:47

Temat: Re: ziemniaki
Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Derella" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aoopsk$rf7$1@news.onet.pl...
> Ugotowalam wczoraj za duzo ziemniakow i tak sie zastanawiam, co z nich
> zrobic. Jedyne, co mi na mysl przychodzi, to pokroic je w plasterki i
> odsmazyc z cebula.
> Moze macie jakies inne sposby na wykorzystanie takich ziemniakow?

Pokroić w plasterki, wymieszać ze śmietaną, majonezem i drobno siekaną
cebulą, delikatnie posolić, dodać białego pieprzu. Pyszna sałatka.

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-10-18 13:43:43

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
w wiadomosci news:m6uvquond7fp67pau5d6ai4pmphs2amtoh@4ax.com...
> cheese and onion pie - zobic puree, dodac posiekana niewielka
> cebule i duzo startego zoltego sera (cheddar), jak szalec to
> szalec - posypac zoltym serem, wstawic do piekarnika i piec, az
> sie zrobi widoczna zllota skorka na gorze

Krysiu, czy Ty wiesz ile u nas taki cheddar kosztuje??? Zdzieraja jak
za zloto!!!!!!

:-) Monika

1. Data: 2002-10-18 13:45:19

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> napisał w
wiadomości news:aop15l$go7$1@news.tpi.pl...

> Pokroić w plasterki, wymieszać ze śmietaną, majonezem i drobno
siekaną
> cebulą, delikatnie posolić, dodać białego pieprzu. Pyszna sałatka.

A ja bym dala ogorki kiszone i duuuuuuzo majeranku. Plus oczywiscie
"kielecki"
Mniammmmmmm, :-) Monika

1. Data: 2002-10-18 13:56:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu, czy Ty wiesz ile u nas taki cheddar kosztuje??? Zdzieraja jak
>za zloto!!!!!!
>
>:-) Monika

a gruyer/grojer tez taki cenny?

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-18 19:38:54

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit dans le message
de news: b...@4...com...

> a gruyer/grojer tez taki cenny?

Trysiu, przeciez ser Morski doskonale cheddar zastepuje !

podpisano:
Fiorentina peccorino

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-18 20:54:11

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> bułce
> >
> ruskie pierogi ;-)))

O! albo moje nalesniki!
nadzienie jak do ruskich mniej-wiecej, czyli pol na pol ser bialy z
ziemniakami przecisnietymi przez praske, do tego duuuuuzo czosnku, pieprzu
(szarawe i piekace zeby bylo), zapiekac w nalesnikach i polac potem sosem
smietanowym, ha!

Margola

1. Data: 2002-10-18 21:58:05

Od: sylwia <m...@b...zabrze.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Derella napisał:
> [...]
> odsmazyc z cebula.
> Moze macie jakies inne sposby na wykorzystanie takich ziemniakow?

Mozna podsmazyc na maselku czosnkowym i posypac szczypiorkiem< pycha sYLWIA

1. Data: 2002-10-19 20:44:35

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie" wrote
> Do tych krokietow tyle starczy??? Jajko i przyprawy?

Ja to stosuje w wersji szlachetniejszej i nazywam kotletami. Biore ugotowane
ziemniaczki, dodaje posiekana i przesmazona cebulke, jajko na twardo
posiekane w kosteczke, jak mnie najdzie to pieczarki drobno posiekane i
usmazone albo boczus wedzony rowniez potraktowany patelnia. Dodaje jajko,
sol, pieprz i robie z tego kotlety. Obtaczam w bulce i smaze na zloto. Jak
mi sie wyjatkowo nudzi to robie do tego sos grzybowy lub pieczarkowy.
Generalnie to jedna z tych potraw, ktore sa uwielbiane przez dzieci.
Przynajmniej moje.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

strona o szpinaku......rany jak dla mnie to juz przesada :)
jak zwykle
Piersi z indyka inaczej...?
salatka zimowa do sloikow[P]
Babka z ajerkoniakiem - sprawozdanie