zupa jarzynowa

1. Data: 2003-07-23 07:59:03

Temat: zupa jarzynowa
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

mam ochote na lekka zupe jarzynowa ?
Moze jakies fajnie przepisy
Do tej pory u mnie zupa jarzynowa to troche misa i troche jarzyn :))

Ata

A tak btw jestem z Katowic i czytam was juz od miesiaca :) I kilka pzrepisow
juz wyprobowalam :))Wielkie dzieki
Ata

1. Data: 2003-07-23 10:50:57

Temat: Re: zupa jarzynowa
Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ata pisze:
> Moze jakies fajnie przepisy
> Do tej pory u mnie zupa jarzynowa to troche misa i troche jarzyn :))
>
> Ata

Ja robie to tak :)
składniki: marchewka, seler, por, pietruszka pokrojone w kostkę + kalafior
pokawalkowany
(w zasadzie do zupy jarzynowej uzywam tego co mam pod reka.... :)
do garnka wlac litr wody, wsypac jarzynki, gotowac do miekkosci,
dodac kostke rosolowa Knora.
(oczywiscie w wersji z mieskiem :) najpierw zagotowuję mieso - potem dodaje
jarzyny).
Zupa jarzynowa w zasadzie gotowa (Oczywiście sól i pieprz... według smaku i
uznania.
Ponieważ lubię jarzynową z lanym ciastem, do szklanki
wbijam jako, dodaje mąki i mieszam. Potem łyżeczką (taką od herbaty) wkladam
po troszku ciasto do gotującej się zupy. Gotuję jeszcze chwilę, zatrzepuję
gęstą (min 18%) śmietaną... i podaję do talerzy....
Oczywiście sól i pieprz... według smaku i uznania

Mniam!

rahab

1. Data: 2003-07-23 11:47:32

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam ochote na lekka zupe jarzynowa ?
> Moze jakies fajnie przepisy
> Do tej pory u mnie zupa jarzynowa to troche misa i troche jarzyn :))

ja robię tak
daję ziemniaki, fasolkę szparagową, kalafior, kalarepka, marchewka.
warzywa ma margarynce zostają zeszklone na patelni, dalej do garnka i się
gotują, dodaje jeszcze troszkę margaryny np. Delma extra, następnie troszkę
makaronu typu kolanka czy muszelki. jak wszystko jest miękkie to zabielam
żółtkiem już nie gotuję i dodaję zielonej pietruszki.
Proporcje jarzyn różne, zależnie co pod ręką.
Smacznego
Megi

1. Data: 2003-07-23 22:21:00

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ata
>
> A tak btw jestem z Katowic i czytam was juz od miesiaca :) I kilka pzrepisow

Witam. Proponuję dodoać do zupy jarzynowej / jakiejkolwiek wesji/ kilka
grzybów - kurek. Ja co roku kupuję kurki i mrożę. W zimie, kiedy warzywa nie
są już takie smaczne taki dodoatek do zupy to powiew lata. pzdr.

RE: chwalesie
jak ustawić kodowanie? [ot]
(P)Ciasto czekoladowe
(P)Ciasto z platkami owsianymi